Fájdalom

262 14 0
                                    

Üdv a téboly közepén. Éppen egy csapat H.Y.D.R.A. ügynököt püfölünk.

-Annie, jobbról! -kiállt Clint.

A lányaimat akarták. Nem volt elég nekik Bucky meg én? Na jó ebből már kurvára elegem van.
Az erőm segítségével vizet és áramot is kaptak. Mindegyik meghalt vagy kiütötte őket.

-Menjünk! -karolt át Pietro.

5 hónap múlva...

Utóljára még bele néztem a tükörbe, hosszú fehér ruhám a földig ért.

-Itt az idő! -mondta apa. Ránézve bólintottam. Belém karolt, majd elindultunk.
Amint megjelentünk elhallkult a tömeg. És ott állt Ő. Gyönyörű volt minden. Apa át adta a kezem.

-Kedves egybegyűltek! Ma tanúi lehetünk Anatasia Brooklyn Romanoff és Pietro Maximoff egybekelésének. -mondta Pepper.

...

-Anastasia! Fogadod-e az itt meg jelent Pietro Maximoff-t hitves férjedül? -kérdezte.

-Ige...-nem bírtam befejezni mert egyszercsak elkezdek le rohamozni minket. Lövéseket hallottam, majd láttam Pietro-t a földre rogyni.

-Pietro!!! -kiáltottam kétségbe esve.

De akkor már mindegy volt...

1 év múlva...

Pietro halála engem és Wanda-t kikészített. Soha nem volt már semmi sem olyan mint régen...

-Ana! -szaladt hozzám a két és fél éves Liv.

-Szia, picim! -öleltem magamhoz.

-Annie kérsz kávét? -kérdezte Bucky.

-Igen. -mondtam tömören. Miután megkaptam a forró bögre kávét felmentem a tetőre. Ott volt... szokásosan...

-Szia! -köszöntem.

-Szia. -mondta komoran.

-Hogy vagy? -kérdeztem.

-Ezt komolyan kérded!? -fakadt ki.

-Wanda! Mi a bajod velem?

-Megölted! A te hibád! A rohadt esküvőd miatt történt ez az egész! Undorító ez az egész amit csinálsz! -rivalt rám.

-Hogy mersz ilyet feltételezni... Ő szerinte ez lenne az undorító...ennyit ért neked a barátságunk...tudod mit!? Ég veled Wanda! -hagytam ott. Egyszerűen szét vett a harag.

Pár hónap múlva...

Wanda, Bucky, Sam, Vízió, Quill, Gamora, Mentis, Groot, Shuri és családja, Hope, Loki...meg a fél világ...elpórlat...Thanos miatt. A lányaim apja, a legjobb barátnőim, a családom...

5 év múlva...

-Anya! Jack...Jack itt mindjárt itt van! -mesélte Dany, Dany gondolat olvasó...nagy erejű.

-Rendben. -a telefonon csörgése hangosan csenget a szobába. Nat.

-Szia!

-Szia! Annie, nagy hírem van! Vissza tudjuk őket hozni.

-Lehetséges volna? -Jack éppen most trappolt be a konyhába.

-Mindent meg kell tennünk! Gyertek hozzám, csomagoljatok össze!

-Rendben. -Jack-re néztem, aki szemében remény csillogott.

Össze csomagolva kocsiba ültünk. Irány Nat.

-Tony kérlek! Értük!

...

-Clint...hol van Nat? -kérdeztem rémülten. -Nem...nem lehet...-sírtam fel hangosan.

-Volt családja? -kérdezte Tony.

-Mi voltunk azok...-suttogta Steve.

-De vissza hozzhajtjuk! -erősködött apa. -Van rá esély!

-Nincs, hisz lelket lelkért...feláldozta magát...értünk....

Helcsoo, sziasztok, légyszi ne öljetek meg, tudom kb egy hónapja nem volt rész...erre mondhatnák sok minden okot, de nem fogok, csak annyit, hogy sajnálom.
A részről hát elég rövid lett tudom... bocsi.

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Where stories live. Discover now