Utazás II

907 42 0
                                    

Már két órája unalmasan nem beszélünk. Hogy meg törjem a jeget elő vettem a Natasha Bruce kártyát.

-Tényleg mi van Nat és Bruce között?

-Hát nem tudom mi de tuti nem barátság ez annál több az biztos.

-Igazad van. -mondtam egyetértően. -Lehet lesz egy kis Hulk a családba.

-Nem hiszem Natnek nem lehet gyereke.

-Mi!? Mostmár értem miért akart minket annyira.

-Pontosan. Ezért nem adta fel hogy ő lehessen a gyámotok.

-Hány óra még az út?

-Tán ennyire unod a társaságomat?

-Nem csak már úgy unom az utazást.

-Hát akkor mesélj még!

-Hát akkor mesélj még!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-Ha te akarod. 3 éves korom óta balettoztam.
Őszintén utáltam. Ne tudd meg a legkegyetlenebb dolog az a balett cipő. Évekig tiszta seb volt a lábam.

-Anyukád nem hiányzik? -ezzel a mondattal szívén ütött.

-Szerinted? Őt senki sem tudja pótolni. Csak tudod nem szeretem ki mutatni az érzéseimet. Meggyengítenek. Szörnyen hiányzik. -itt eltört a mécses.

-Ó nem akartam hogy...

-Semmi baj nem a te hibád. -mondtam majd  Steve át karolt és magához húzott.

-Sajnálom. -súgta a fülembe.

Jól esett az „ölelése".

Egyszer csak megláttam a Johnson City táblát ami mellett már annyiszor mentem el.  Azon az úton haladtunk amin annyiszor sétáltam végig. Ez a hely az otthonom volt. De mostmár New York a Bosszúállók tornya az otthonom. S előttem volt az a ház ahol éltem az életem.

-Megérkeztünk. -mondta Steve

A ház ajtajában állt Adam. Nem volt valami jó kedvében. Mikor Steve-vel közelebb mentünk csak ennyit mondott.

-Látom Natasha fegyelme ennyit ér már fiúkkal találkozhatsz! -utalt ezzel a mellettem álló Steve-re.

-Hiányoztál! -mondtam csendesen.

-Te is nekem! -majd megöleltük egymást. -Megmutatom a szobákat a cuccaitokat pár dobozba össze raktam.

-Jojo! -kiálltotam hangosan mikor megláttam a kutyámat felém futni. A kb. 60 kg. Kutyát a karjaimba zártam. Hátra borultam a fűbe olyan erővel nekem jött. Steve édesen nevetett ezen. Most vettem észre azt hogy milyen aranyos a nevetése. Egyszer csak az ajtóban állt egy nő egy kis gyerekkel.

-Ők itt Lucy és a fia Wayn.

-Sziasztok! -köszönt a nő kedvesen.

-Üdvözlöm. -ráztam kezet értetlenkedve Adamra nézve.

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora