Áttörés

865 42 8
                                    

Sikeresen fáradtan de vidáman haza értünk. Hát na nézzük hogy mi lesz Tony reakciója.

-Sziasztok! -léptünk be az ebédlőbe ahol mindenki vacsorázott.

-Mi az a tehén amit pórázon vezetsz? -kérdezte Tony

-Ő itt Jojo ő egy Nápolyi masztiff.

-Szoba tiszta?

-Igen! -vágtam rá a választ.

-Akkor maradjon de egyszer tegyen tönkre valamit. Akkor fel is út le is út. -mondta. Nagyon örültem hogy nem kell küzdeni az itt lété ért.

-Tényleg kis csaj! 10 perc múlva a laborban. Pár tesztet el kell végezni. A S.H.I.E.L.D-nek kell csak hogy jól aludjanak.

-Okés! -tíz perc múlva lenn is voltam. Mindenki ott volt. De tényleg mindenki.

-Levennéd a pólód.

-Mi...Mi van!

-Nyugi nem azt nézzük.

-Ahhhj jól van.

Tony csinált egy adag vizsgálatot azt mondta 2 óra is végez.

~Laborban~

-Mr. Stark van egy érdekesség. Annie DNS-e teljesen egyezik az egyik Bosszúálló DNS-vel.
De nem Ms.Romanoff DNS e az.

-Mi!!???

~Nappaliban~

-Olyan aranyos! -mondta Sam.

-Mi nálunk csak a nővéremnek volt állata még hozzá Fenrir a farkas. -szólalt fel Thor.

-Érdekes ez az Asgard!

-Mr. Stark kéri önöket a laborba.

Mindenki idegesen ment a liftbe. Le értünk.

-Mi történt Tony?

-Hát hogy mondjam a DNS-ed egyezik Thor DNS-ével. Thor az apád.

-Az...nem...nem nem lehet... -csuklot el a hangom. Nem kaptam levegőt a földre borultam ájultan.

Nem láttam semmit csak hangokat hallottam. Először nem bírtam a kívenni mit mondanak majd egyre tisztább lett és végül értettem.

-És még is mikor!? Azt mondtad hogy nem jártál a földön Frosther-ig.

-Egyszer le jöttem egy...

-Kalandra. Nem hiszem el. Szegénynek ne tudd meg milyen át menni ezen. Nem biztos hogy olyan könnyű lesz ez az egész. Ő akkor is ugyanúgy Romanoff.

-Tudom. De ne szakíts el tőle. Tudom nem lehettem minta apa de ugyan úgy a lányom. Hozzám tartozik. Megjósolta Odin a mennydörgés gyermeke itt van köztünk.

-Shh...ébredezik. -szaladtak oda hozzám. -Szia kincsem mostmár jobban vagy?

-Igen. Ő is mit keres itt?

-Figyelj meg kell beszélnünk!

-Tudom.

-Thor mond el neki.

-Az egész úgy volt hogy ellátogattam ide Mitgardba. Találkoztam Dina-val és hát kedves nő volt. Emlékszem segítettem neki. Nem bírta kinyitni a kocsi ajtót és segítettem neki majd...igen.

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora