Az új lakó

415 24 0
                                    

-Szia. -mondtam.

-Nagyon jó nézel ki! -nézett végig rajtam.

-Köszi! -néztem kék íriszeibe.

-Hoztam volna bort de mivel én nem tudok berúgni, te meg terhes vagy ezért feleslegesnek véltem. -nevetett.

-Te is izgulsz? -kérdeztem.

-Hát igen, eléggé! -nevetett. Leültünk a tető szélére és onnan lógattuk a lábunkat.

-Olyan gyönyörűek a csillagok, anya mindig azt mondta nekem, hogy ha egyszer nem leszek akkor a csillagok között megtalálsz. És már tényleg ott van! -tekintettem az égre.

-Akkor biztos találkozott már apával és anyával. -mondta szomorúan. Erre csak a vállára hajtottam a fejem. -Nagyon bírom a képed csajszi! -mondta.

-Én jobban bírom! -nevettem.

-Azt nem hiszem hisz én imádom a képed! -mondta majd egy puszit nyomott az orr hegyemre. -Elmondjam mire jöttem rá? -kérdezte.

-Igen?

-Arra, hogy mi még nem táncoltunk sose.

-Mert még nem kértél fel? -néztem rá.

-Felkérhetem egy táncra hölgyem? -állt elém nyújtva kezét.

-Hogy mondthatnék nemet Pietro! -néztem a szemébe.

Hiába nem szólt a zene mi még akkor is táncoltunk, a csend az volt a mi zenénk. Minden nagyon szép volt. Esküszöm ilyenkor azon gondolkozom, hogy ez vajon tényleg igaz. Vajon most tényleg itt táncolok a tetőn Pietro Maximoff-fal három hónapos terhesen. Annyira álom szerű ez az egész.

-Ash tudod te nekem nagyon tetszel! És én nagyon kedvellek. -mondta.

-Én is kedvellek! -mondtam ki én is amit érzek. Hajnali fél egykor mentünk be a tetőről.

Másnap

Wanda és én a régi cuccaimat és képeinket nézegettük.

-Mi ez egy eredeti Spice Girls lemez! -mondta a Maximoff lány. Hirtelen oda ment a tévé lemez tartójához majd elkezdte lejátszatni.

-Yo, I'll tell you what I want, what I really, really want! -kezdtem el.

-So tell me what you want, what you really, really want! -folytatta Wanda. 

Majd előkerült az egyik doboz. De ez nem akár milyen doboz volt az összes jelmezem egészen három éves koromtól kezdve középsuli-ig.

-Uram atyám ti egy évben kétszer ünnepeltétek a Halloween-t? Annyi jelmez van itt. -kérdezte Wan.

-Van egy európai szokás, leginkább Magyarországon elterjedt. Farsang. Ez egy hasonló olyan ünnep mint a Halloween. Szintén beöltözünk. Majd utána elégetünk mágján egy boszorkány bábút. Pontosabban a tél boszorkányt. Ezzel el üzve a telet. Mivel orosz tagozaton tanultam ezért mi ezt a szokást megtartottuk. -meséltem.

-Ugye most viccelsz! Ez tényleg egy Olivia Newton John paróka! Én ezen behalok! -nevetett Wanda.

-Péntek állítsd meg a zenét! -mondta Tony. Mire síri csend lett. -Lányok be mutatom nektek Shurit Wakanda királyának húgát! Itt fog nálunk lakni egy kis ideig. Hogy megismerje Amerikát. Ő itt Wanda és Asherah!

-Sziasztok! -mondta. -Mint mondta Tony Shuri vagyok! Örülök hogy meg ismerhetlek benneteket.

-Lányok én léptem, mehet tovább a Spice Girls meg minden, sziasztok! -lépett le Tony.

-Szia Shuri! Én Asherah vagyok, Thor lánya. -igen gyorsan elmondtam a lényeg felét.

-Gratulálok a babához! -mondta mosolyogva.

-Köszönöm, ikrek! -mondtam.

-Én Wanda vagyok, van egy iker testvérem Pietro ő nagyon gyorsan tud futni lehet hogy láttad már.

-Igen találkoztam már vele! -nevetett.

Miután mindent ki tárgyaltunk folytattuk amit elkezdtünk de mostmár Shuri is velünk tartott.
Éppen a kanapé karfáján táncoltam mikor hirtelen valaki a nyakába kapott és elszáguldott velem. Pietro.

-Jézusom! -mondtam nevetve. Hirtelen valaki lerántott Píről és a karjába zuhanva futott velem tovább.

-Bucky mi történik? -kérdeztem de már nem bírt válaszolni mert már Steve futott tovább velem. -Mi a fene? -nevettem. -Clint! Segíts! -kiabáltam az éppen konyhában evő íjászunkra. Hirtelen Steve elborult de én épségben voltam már.

-Köszi! -öleltem meg.

-Fiúk mit csináltok!? Ash meg is sérülhetett volna! -szidta le őket Clint, mint egy csapat óvodást.

-Jajj, hagyjad őket! Semmi bajom! -mondtam. 

-Jól van! -mondta. -Tényleg rendeltem Pizzát! Ki kér? -kérdezte mire mindenki ment ebédelni.

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora