Döntő pont

281 18 0
                                    

Asherah

Tony rendezett egy kisebb partit estére. Mindenki táncolt kivétel Wan és Jack. Éppen egy lassabb szám indult mikor a kicsit ittas Tony felkért táncolni.

-Tatara dim tara dam! -dúdolgatta.

-Tony úgy bulizzál ám! Hogy két kislány van fent. -jegyeztem meg.

-Ugyan! Ez a te bulid! És a törpék meg nyugiban vannak. Drakula és Boszi most úgyis felmentek hozzájuk! -kuncogott.

-Szerintem pihenjél! Elég kótyagos vagy! -nevettem.

-Csókollak! -vigyorgott majd tovább ment.

-Szabad egy táncra Mrs. Maximoff? -jelent meg előttem Pí.

-Mrs. Maximoff? Még nem kérted meg a kezem. -mondtam.

-Még is az én gyűrűmet hordod! -nézett rám a kék szemeivel.

-Mi? -döbbentem le.

-Asherah Rosamund Thorugther, hozzám jönnel feleségül? -kérdezte.

-Igen! -ugrottam a nyakába. -Szeretlek! -csókoltam meg.

-Szeretlek! -vigyorgott.

Jack

Ott álltunk a fejemben. Ott volt az a zárt ajtó.

-Sikerülni fog!

Wanda ugye tudod, hogy lehet nagyobb kárt csinálunk mint hasznot?

-Vigyázok! Háromra jó?

Jó! Egy...

-Kettő...három!

Minden erőnket össze szedve hirtelen kinyílt. Első kép ami megjelent előttem az anya volt.

-Sajnálom, szeretlek! Apád majd meg óv. -búcsúzott.

A következő már egy fényűző arany kastély volt.

-Vidd a szemem elől ezt az izét!

-Te nem Jack Ploscowety vagy...

Tudom.

Asherah

Éppen Clint-tel táncoltam amikor berontott Jack és Wanda a buli kellő közepébe.

-Ash! Nagy baj van!

-Mi történt? -kérdeztem.

-Az a szörnyeteg az apám! -mutatott Lokira.

-Mi? Jó vicc! -láttam, hogy még jobban komorabb a tekintete. -Nem lehet...-suttogtam magam elé.

-De! Az igazi anyám Irina Olga Egorova, az igazi apám Loki! Az én nevem Waldemar Benedict Lokison -mesélte. -Mindenre emlékszem!

-Irina anyám egy jó barátja volt. Akkor te az...

-Az unokatestvéred. -fejezte be Loki. -Azt hittem elég világos voltam akkor!

-Loki! De hisz ő a fiad! Hogy mondhattál ilyet egy gyereknek!? -háborodott fel Wanda.

-Ó akkor gondolom nem csak apád jött azon az éjszakán a földre! -jegyezte meg Nat.

-Fogd be a szád Midgardi! -rivalt rá a bácsikám.

Már csak annyit láttam hogy Nat neki ugrik Lokinak és egy óriási vita közepében vagyunk.

-Elég legyen!!! -üvöltve választottam szét őket a víz segítségével egymástól. -Ez nem old meg semmit! Bruce csinál egy DNS tesztet, abból minden kiderül. -lementek a laborba. Én a kanapén ültem. Az álmomban semmi sem úgy történt mint a valóságban.

-Nyugi szívem! Nem lesz semmi baj! -karolt át Pietro. -Ez a mi napunk!

-Csak a miénk! -mosolyogtam.

-Nem hazudik! Igaz! Loki fia. -rontott be Bruce.

-Na jó! Hajnali négy lesz, én felmegyek a lányokhoz, majd mindenki elmegy aludni! Holnap tisztán józanul megbeszélünk mindent. Loki te meg ha le mersz lépni az óceán lesujtó haragjával megyek neked!

-Jól van jó éjt!

-Jó éjt! -köszönt el a csapat.

A lányok szobájában...

-Volt egy régi december...-énekelgettem.

-Át veszem őket. Menny aludni! -jött be Bucky.

-Köszi! Használd nyugodtan a zenedobozt. Jó éjt! -suttogtam.

-Jó éjszakát!

Belépve a szobámba.

-Azta ilyen gyorsan elaludtak? -kérdezte Pí aki már az ágyban feküdt.

-Bucky aranyos volt és át vette őket.

-Egyre jobban bírom ezt a Bucky-t! -nevetett. -Na de Mrs. Maximoff ideje, hogy végre a vőlegényeddel legyél! -mosolygott.

Reggel...

Üdv a vita közepében! Mint kiderült van egy unokatestvérem Jack vagy Waldemar, tudja fene!
Loki-t rá beszéltem, hogy egy gyerek nem mindig nehézség. Főleg nem egy felnőtt! Hiába van még csak délután kettő már vissza feküdnék aludni. De nem lehet. A késői ebédüknél akarjuk bejelenteni, az eljegyeztést. Amitől nagyon félek...főleg az miatt ugyanis apa itt van, és szerintem le nyomja majd a szent beszédet.

Sziasztok! Végül minden kiderült. Bevallom először Ash tesójának terveztem Jack karakterét, de úgy gondoltam így ütősebb.

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang