Nehéz volt elfogadni de tovább kellett lépnünk. Tony és Nat halála megtanított minket értékelni egymás társaságát.
Clint farmjától nem messze mi is vettünk egyet. Bucky hozzánk költözött úgy ahogy Wanda is.
A bátyám New Asgardba élte tovább az életét a Valkűr-rel az oldalán.
Pepper minden héten át hív minket ebédelni. Csak, hogy így ápoljuk Tony emlékét.
Steve-től is fájdalmas búcsút kellett venni. Liv nem akarta elfogadni. Elején fájt neki, majd a hiány egy amolyan haraggá alakult át. Haragudott mert az apja elhagyta, haragudott, hogy a szerelme többet ért mint ők. Pedig nem...Liv nem akarta megérteni, hogy hiába voltak az apjának itt Steve akkor se volt boldog.
Dany-nek is fájt. De ő megértette. Egész életükben az igazit keressük...én megtaláltam, de elvesztettem.
Shuri vissza ment Wakanda-ba. Tervezzük a látogatását.
Peter-nek nagyon fájt Tony halála, mint mindannyiunknak. Ő New Yorkban suliba jár.
Bruce-al tartjuk a kapcsolatot. De Nat nagyon hiányzik neki.
Apa valahol az űrben van a Galaxis őrzői-vel.
Szóval ez a helyzet...nehéz. Nagyon nehéz nélkülük.Szokásukhoz híven Pepper-nél ebédelünk. Ilyenkor az emlékeket idézzük fel. Tüzet gyújtottak a többiek. Körülötte üldögélünk és beszélgetünk.
-Írtam egy-egy levelet... azoknak aki elmentek...-törtem meg a csendet. -Felolvashatom? -kérdeztem. Mire csendben bólintottak
-Natasha-nak
Nagyon hiányzol...te voltál az aki bármi áron is a szárnyai alá vett engem. Óvtál és segítettél. Bárcsak volna rá esély, hogy ne kellene ezt a levelet írnom és te is itt ennél köztünk. Ez volt a vágyad, hogy embereket mentsél. Egy igazi hős vagy! Mindenki számára...kérlek vigyázz a többiekre! Szeretlek!Annie
-Tony-nak
Drága zsenink! Nagyon de nagyon hiányzol. Hiányzik a kitartásod, a becenevek, a szarkasztikus humorod. És megígérem, hogy az életem árán is óvni fogom Morgan-t. Megmentettél mindenkit. Nagyon szeretünk...Csipkerózsika
Pepper-nél itt tört el a mécses.
-Steve-nek
Nagyon nagyon hiányzol. A lányoknak a legjobban. De ez a te döntésed volt. Nagyon szeretünk!Asherah, Liv, Dany
-Loki-nak.
Dany-t imádnád. Ravasz, eszes úgy mint te!
Nagyon hiányzol nekem, Jack-nek, apának...Asherah
Pietro
A mindenem voltál. Imádtam ahogy szerettél, ahogy szerettük egymást. Tudd én most is szeretlek. Mindennél jobban. Nagyon hiányzol, kicsim. Szeretlek.
Annie
...-Van egy nagy hírünk! -állt fel Jack. -Én nekem és a Valkűrnek gyerekünk lesz!
-Ez csodás! Gratulálok! -ujjongtam. -A nemét tudjátok már?
-Kis fiú, Loki Anthony Jackson. -mondta mosolyogva a Valkűr.
Bővül a család. Morgan és a lányok nagy barátnők. Bucky-val arra jutottunk, hogy megpróbáljuk együtt. Ezzel esélyt adva egy normális családnak. De úgy gondolom megéri, Bucky-ér megéri küzdeni.
Nem hittem volna 19 évesen, mikor a csapathoz kerültem, hogy ez lesz a jövőm. Itt vagyok 28 nyolc évesen. Lassan tíz éve. Két gyerekes anya lettem. Elvesztettem sok embert. Ami fáj. De megtanultam, hogy a család mindennél értékesebb. Nem mindennapi esélyt kaptam az élettől. Én vagyok Asherah Rosamund Thoughter. A mennydörgés istenének lánya. A tengerek úrnője, az emlékek csarnoka őrzője. Egy Bosszúálló.
|VÉGE|
___________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️
Hayran KurguA nevem Anastasia Brooklyn Romanoff igen az a Romanoff. A nagynénim Natasha Romanoff. Az anyám autóbalesetben meghalt az apámat még csak utána tudtam meg ki. Ha anyám nem hal meg soha nem találom meg apát sem őt vagyis őket. „Soha nem gondoltam vol...