Lövőldözés

460 23 1
                                    

Azzonal szóltunk apáéknak.

-Nem tudom mi ez! -mondta.

-Bucky gyere ide! -ahogy mellém ért elkaptam a fém kezét amit rögtön vissza húzott. -Nem lesz semmi baj! -nyugtattam.

-Ezzel a kézzel nem egy ember életét el vettem, nem akarom, hogy ezt érezze a gyerekem. -bólintottam majd másik kezét hasamra helyeztem. Úgy világított mint Peternél. Stevenél ugyan ez.

-Sam-nek van egy ötlete! -mondta Wanda.

-Hülyeség!

-Lehet be válik! Arra gondolt, hogy lehet a kicsi így fejezi ki az érzelmeit! -taglalta a Maximoff lány.

-Igaza lehet! -mondta Pietro.

-Tudom kik segíthetnek! -világosottam meg. -de ahhoz szükségem van a tengerre.

-A szirének? -nézett rám gondolat olvasó barátnőm.

-Aha! -kimentünk a tenger parthoz pár bíztató pillantás után végleg elmerültem.

-Asherah!

-Nerina! -öleltem meg a szirén lányt.

-Hát igaz, hogy egy ember gyermekét a szíved alatt hordod.

-Éppen ezért jöttem...-majd elmondtam neki mindent.

-Ez tudom mi a kicsi így mutatja ki az érzéseit és kapcsolatait mással.

-Értem. Köszönöm Nerina! De mennem kell. Vigyázzatok magatokra! Szia. -köszöntem.

-Látogass meg minél hamarabb!

Fel úsztam a felszínre. Elmeséltem nekik mindent amit megtudtam.

Egy óra múlva...

-Jó legalább két hónap előnyben vannak a növésben. -észre sem vettem a vannak szócskát.

-A nemét tudjuk már? -kérdezte.

-Rendben mára befejeztük! Igen tudjuk. -én gyorsan vissza öltöztem. -Kis fiú és egy kis lány! -mondta nagy mosollyal. Jézusom ikrek! Na jó én ezt nem bírom. Hirtelen minden elsötétült.

Bucky

-Mi történt? -kérdeztem a már éber Ash-t.

-Az, hogy ikreink lesznek. -mondta még mindig lefagyva.

-Hisz ez csodás! -öleltem meg.

-Ahhj Bucky...-sóhajtott. -mi lesz velem mit fogunk csinálni...Steve is akivel most nem vagyok túl jóban...mit tegyek? -kezdett el sírni.

-Hé semmi baj, mindent megoldunk! -öleltem még jobban magamhoz.

-Itt vagyok! -rontott be Steve. -Mi a baj?

-Ikrek. -mondtam.

-Mi? Ikrek? Azta ikreink lesznek. És akkor ki derítjük ki az apa?

Asherah

-Nem. -mindenki idegesen nézett rám. -Nem akarom, hogy bármelyikőtök is össze törjön...így érzem a legjobban.

Fél óra múlva...

Peterrel elmentünk sétálni Jojoval. Peter imádja. Én elektromos rollerrel mentem, még ők mellettem.

-Akkor menjünk már el a bankhoz! Jó? -kérdeztem.

-Okés! -én gyorsan beszaladtam a bankba. Éppen meg kaptam, hogy mennyi van a számlámon, le voltam döbbenve.

-Ki utalt a számlámra? -kérdeztem.

-Ezt az üzenetet küldi -adta oda a recepciós.

-Köszönöm.

Tessék Csipkerózsika
  a babakocsira!

Puszi Tony❤️

Elmosolyodtam. Hirtelen sikításokat és üvöltést hallottam, majd öt maszkos embert berontani a bankba.

-Kezeket a földre! -kiálltott a pisztolyos alak.

Hirtelen kellett cselekednem. Felálltam majd az egyik rám lőtt. Én egy mozdulattal egy víz buborékba zártam a golyót. Majd a következő lövés sort is. 

-Péntek! Riadóztasd a csapatot!

-Igen is Ms. Romanoff.

Már az összes engem bróbált le lőni. Egy hangosat üvötöttem majd egy víz sugár szó szerint a falhoz hajította őket. Az ablakok ki törtek. Hirtelen megjelent a csapat.

-Péntek hívd a rendőröket és a roham mentőket! -szólt Tony a mesterséges intelligenciának. Minden hang eltompult. Könnyek szöktek a szemembe. Amitől minden homályos lett.

-Speedy! Vidd el innen! -hallottam Tony hangját. Már csak annyit éreztem ahogy Pí felkap és már a toronyban vagyunk.

-Én...én ne-nem -kezdtem dadogni.

-Hé semmi baj. -ölelt magához. Végül a kanapén el aludtam.

Sziasztok! Nem bírtam ki, hoztam még egy részt. Kicsit rövid, de remélem tetszik ❤️

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora