Családi perpatvar

279 18 0
                                    

Ebédelünk. Izzad a tenyerem az izgalomtól.
Pietro felállt az ebédlő asztalnál, itt az idő.

-Asherah és én beszeretnénk jelenteni az eljegyzésünket! -mondta magabiztosan.

-Micsoda!? A beleegyezésem nélkül!? -háborodott fel apa.

-Pontosan az apától mindig engedélyt kell kérni! -szólalt fel Loki.

-Na jó! Pont te ne papoj az apaságról! -szállt be Jack. Becenévnek megmaradt a Jack.

-Meg amúgy Thor nem mintha te is egész életedben olyan tisztességes lettél volna! -mondta Pietro.

-Hátrébb a kedélyekkel fiúk! -állt fel Tony.

-Te ne szólj bele Bádogember! -szólt rá apa.

-Nem mondom mégegyszer Dr. Szöszi, elég legyen! -lett ingerültebb Tony.

-Jegyben járunk, és kész! Nem kell már megint egy vita! Szörnyűek vagytok! -fakadtam ki magamból. -Ha még egy rossz szó esküszöm, hogy az óceánba doblak titeket, és a cápákat meg rátok uszítom! -morogtam. -Ha valaki keresne a tetőn vagyok! -mondtam.

Szabadság, szellő és csend. Erre volt szükségem. A törpéim Buckyval elmentek apás hetet tartani. Hirtelen éles fájdalmat éreztem a fejemben.

-Anastasia Brooklyn Romanoff, Asherah Rosamund Thorugther akarod e férjedül az itt megjelent...-síkítás, lövések, sírás.

-Annie! -rázta meg a vállam Clint. -Jó vagy?

-Igen, csak eléggé kimerültem.

-Azt elhiszem! Hidd el még pár nap aztán elülepedik ez az egész. -nyugtatott.

-Pár nap? Még egy perc vitát hallok és leugrom a tetőről! -nevettem. -A család annyira fárasztó! Furcsa, két éve csak anya, Nat, Joce és Adam volt. Annyira hiányzik! -kezdtem könnyezni. -Hát anya nem hal meg, akkor a lányok se lennének...

-Elég! Erre nem szabad gondolni! Nehéz de túl kell ezen lépni! Semmi sem örök! Lehet egy tíz év múlva már nem így élünk. -mondta. -Menjünk be!

Miután bementünk a csapat egy része a nappaliban volt.

-Az Ős erdő hőse lenyugodott! Asszem. -mondta Tony a kávéját iszogatva.

-Jó tudni! Jack és Loki? -kérdeztem.

-Most beszélgetnek, de Bambi még mindig nem vágyik annyira Drakulára. -magyarázott.

-Ez annyira durva! Az unoka tesóm a cella szomszédom volt! -mosolyogtam.

-Ja örülhettek, hogy nem mosták ki az agyatokat és nem csináltak belőletek Olló kezű Edward-ot! -mondta Tony.

-Olló kezű Edward? Jobb nem volt? -nevettem.

-Figyelj hajas baba után én már nem csodálkoznék!

-Kincsem! -jött be Natasha. -Edzünk!

-Aahj! Muszáj? -szenvedtem.

-Gyere, és hozd a szigony valamidet! -intett.

Magamhoz véve a fegyverem indultam az edző terembe.
Ahogy leértem láttam, hogy nem egyedül vagyunk.

-Itt vagyok!

-Rendben. Bemelegítés! -miután bemelegítettem.

-Támadj! -szólt rám nagynéném.

-Mi? Nem! Nem foglak megütni!

-Rendben. Akkor én kezdek! -hirtelen nekem ugrot. -Védjél! Harcolj! -kiálltozott. -Nem vagyok elég motiváló. Steve!

-Nem akarlak elverni, de meg teszem! -jelent meg előttem jégkirálynőnk.

-Te akartad! Kezdjük!

Steve-vel szemben nehéz volt. Végül lenyomott.

-Mrs. Romanoff Loki fojtogatja Jack-et. -jelentette be Péntek.

-Indulás! -kiáltott Nat.

Mire oda értünk már szegény Jack feje lilult.

-Elég! -üvöltöttem. De semmi. A többiek is kiabáltak. Kezembe véve a szigonyt elhajítottam. Loki  feje mellé csapódott, így elengedte Jack nyakát.

-Ro-rohadék! -szűrte ki a fogai közül unokabátyám.

-Loki! Te teljesen megőrültél? -kiáltottam rá.

-Nem, csak ki írtom az ilyen fattyú törvénytelen gyerekeket a családból! Nem vagytok közénk valók! Emberi szolgák vagytok! -mondta öntelt vigyorral.

-Ezért nem vagy jó király! Ezért utál a néped! Nem szereted a saját fiad, mindenki felet csak uralkodni akarsz! Nem ez a feladatod! -Loki szidását a telefonom csörgése zavarta meg.

-Itt van egy nő, valami gyám ügyes! -szólt a telefonba Bucky.

-Bucky, maradj a lányokkal! Ne hagyd, hogy a közelükbe mennyen. Indulunk. -tettem le.

-Valami kamu gyám ügyes a lányokat akarja! -szóltam a csapatnak. -Péntek készítsd a quinjet-et!

Helcsoo, sziasztok! Tudom nagyon nagyon kusza egy rész lett, de mentségemre szóljon, hogy be van gyulladva az egyik szemem.😅 Na mindegy remélem tetszik, puszi❤️

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin