Új otthon

433 23 4
                                    

Sziasztok, igen jöttem még egy rövid résszel. Mivel online suli van ezért nagyon rá érek, szóval remélem tetszik ❤️
Tényleg lenne egy kérdésem hozzátok, szerintetek kivel illik össze legjobban Asherah?

Mindent össze csomagoltunk. Úton vagyunk.
Steve vezet, az anyóson Bucky ül. Hátul én Wanda és Pietro. Éppen a gyerekek nevén veszekedünk.

-A lány Adaline Natasha Barnes Rogers lesz! -jelentettem ki.

-Ez iszonyat hosszú név, ne legyen második neve! -jelentette ki Bucky.

-Jó! -mondtam fújtatva. -A fiú pedig Joshua Barnes Rogers.

-Nekem tetszik! -mondta ki Pí.

-Köszi! -mondtam.

-Nem lesz Joshua a fiam! -akadékoskodott hisztérika kapitány. -Steve lesz!

-Na meg jó ***** ****** az lesz Steve! -mondtam egyre mérgesebben.

-Hogy beszélsz!? -rivalt rám.

-Jó van már családbarát kapitány! -kiabáltam.

-Igaza van nem lesz Steve! -mondta Bucky.

-Mikor érünk már az új házhoz? -kérdezte Wanda felháborodottan.

-Most, és én inkább komplexumnak hívnám nem háznak. -mondta Steve.

Hirtelen megpillantottuk az új „házat". Miután ki szálltunk a kocsiból Tony állt élénk.

-Üdvözöllek titeket az új központba! -köszöntött minket a milliárdos.

Tony hablatyolása után...

-A szobák a harmadik emeleten vannak! A jobb oldali folyosóra nyitódó szobák Hajasbabájé, jégkrémé, Csipkerózsikáé és a törpöké, Speedy-é és Telepatikus testvére helye lesz. A bal oldali meg a többieké. A harmadik folyosóra nyitódó szoba enyém és Pepper-é.

-Okés! -mondtam.

-Csipkerózsika! Van egy meglepetésem! -szólt utánam Tony.

-Igen? -hirtelen belém karolt és az egyik szoba felé húzott.

-Csukd be a szemed! -szólt rám. Ajtó nyitódást hallottam. -Kinyithatod! -mondta majd megpillantottam azt a gyönyörűséget.

-Uram isten! Tony ez csodálatos! -pillantottam meg a baba szobát.

-Uram isten! Tony ez csodálatos! -pillantottam meg a baba szobát

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Gondoltam ez jó lesz baba váró ajándékként. -mondta.

-Köszönöm! -öleltem át.

-Azta! Köszönjük! -mondta Steve.

-Szint úgy! -mondta Bucky.

Egy hét múlva...

Pietro rengeteg segít, mindenben. Egészen kedvelem őt, sőt nagyon.

-Mizu csajszi? -lépett mellém az emlegetett szamár.

-Minden rendben, azon kívül, hogy állandóan a nyomomban van az idegesítő fejed! -mondtam nevetve.

-Imádod az idegesítő fejem! -nevetett. -De nyugi én is bírom a fejed! -nyomott egy puszit az arcomra. Hát ja igaza van imádom a fejét. De már el is suhant.

-Ez meg mi volt? -kérdezte Wanda.

-Semmi! -mondtam gyorsan.

-Tetszel neki! -mondta mire nagyra nyitott szemekkel néztem rá. -És neked is tetszik! Na mindegy erre még visszatérünk. -hagyta el a helyiséget.

Fél óra múlva...

-Nagyon gyorsan nőlnek! Gondolom az isteni származásod miatt. De ha így növekednek négy hónapon belül meg fognak születni.

-Kösz Doki! -mondtam. -Majd akkor jövőhéten jövök! -léptem ki a vizsgálóból.

-Na hogy vannak a picik? -suhant elém Pietro.

-Pietro Maximoff ha nem akarod, hogy idő előtt megszülessenek akkor nem ijezkedsz azzal, hogy egyszer csak itt vagy egyszer csak ott. -mondtam.

-Bocsi, nem akartalak meg ijeszteni! Na mindegy én léptem. -mondta.

-Várj Pí! Merre mész? -kérdeztem.

-A harmadikra. Miért?

-Elvinnél? -mosolyogtam rá.

-Hogy mondthatnék nemet!? -felkapva engem már suhantunk is a harmadikra. Épségben felértünk. -Na és mit kapok cserébe?

-Amit csak akarsz! -adtam át az irányítást Pí kezébe.

-Rendben, este nyolckor a tetőn! -mondta és már el is tűnt.

Mivel még vagy hat órám van az esti tali-ig meg kértem Natashat, hogy menjünk el baba ruhát nézni.

-Azt nézd! -mutogat Nat a különféle ruhákra. 

-Bele gondoltál abba ha anya nem hal meg akkor nem lennék terhes, nem ismerném azokat akik mostmár a családom. -mondtam.

-Kincsem ez, hogy jött? -kérdezte.

-De most komolyan, anya halála volt a legfájdalmasabb és most boldogan élek, anya leszek van egy csúcs szuper családom!

-Tudom, de majd a végén úgy is megértünk mindent, addig meg ne ezen gondolkodj! -mondta majd fizettünk és haza mentünk.

Este nyolc előtt pár perccel...

A liftben állok és nagyon izgulok. Hirtelen csippant egyet a lift, majd kinyílt az ajtó. Ott ült Ő, amint meglátott elmosolyodott.

-Szia! -mondta.

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora