Költözés

426 17 0
                                    

-Hé? Picim? -ébrezgetett Barton.

-Igen? -kérdeztem hunyorogva.

-Kicsit elaludtál, mindjárt vacsorázunk. -mondta. Nagy nehezen felszenvedtem magam a kanapéról és leültem enni.

-Ó Csipkerózsika is felébredt! -kiálltott Tony. -Hogy van kis jégkrém és törpe hajasbaba? -kérdezte vigyorogva.

-Hát...-hirtelen felfordult a gyomrom. -Nem túl jól! -szaladtam a mosdó felé. Nat pedig utánam.

-Jó van. Semmi baj. -fogta a hajamat.

Miután minden ki jött aminek ki kellett, utána még gyorsan elvégeztem a szokásos öblítés stb.stb...Végül vissza ültem a vacsora asztalhoz és én is meg kajáltam. Utána meg jött a szokásos filmezés.

-Mi nézzünk? -kérdeztem.

-Szerintem nézzünk egy csajos és egy vígjáték filmet? -dobta be az ötlelet Wanda.

-Okés! -egyezett bele a csapat.

-Nézzük meg a Most jó-t! -jelentettem ki.

-Ne már megint egy szomorú szerelmes filmet?

-Aha! Vagy akkor kezdjük a vígjátékkal! -mondtam.

-Nagyfiúk! -mondta Pí. Mire mindenki egyetértve bólintott. Imádom azt a filmet. Be kuckóztunk a tévé elé. Én Pí és Bucky között foglaltam helyet.

-Pí! -kezdtem nyafogni. -Ide hozod a nutellát? -könyörögtem. Mire Pí egy nagyot sóhajtott, de két pillanat után már felém nyújtotta az én nagy szerelmemet.

-Köszi! -öleltem meg amint vissza ült mellém. Bucky ölébe ragtam a lábam míg közben Pietro átkarolt. Az idillt a lift nyitódása törte meg. Hirtelen apa és Loki lépett be rajta.

-Jöttünk babázni! -Buck kezébe nyomtam a Nutellát. Majd felálltam és megöleltem apát. Majd a fülébe súgtam.

-Ikrek...pont mint én és a testvérem. -apa szélesen elmosolyodott.

-Ez csodás hír! -mondta.

-Loki! -öleltem meg. Nem nagyon értette, ezért egy kis idő után viszonozta csak aztat. Miután abba hagytuk az ölelkezést Loki hirtelen a hasamhoz akart érni. Egy pillantás alatt Pietro előttem termet.

-Nincs nyúka piszka! -jelentette ki mire Steve és Bucky is mellém lépett.

-Nem lesz semmi baj! -léptem elő a férfi tömegből. Ahogy hozzá ért szintén világított. Arcáról az értetlenség egyben kiváncsiság tükröződött.

-Akkor folytatjuk!? -mondta Tony majd mindenki vissza ült a helyére.

-Speedy drága! -nézett Tony Pietrora akit én párnának használtam. -Te vagy a leggyorsabb és fogyóban van a kóla és a popcorn. Lennél kedves és hoznál még belőlük?

-Hogyne! -morgott Pí az orra alatt. Majd két pillanat után visszatért. -Valaki még valamit? Vagy tán vissza ülhetek filmet nézni? -kérdezte hisztérikus hangnemben.

-Ajaj! Tán havi bajos a pincérnőnk? -kérdezte Clint mire az egész csapat röhögésben tört ki.

-Haha nagyon vicces! -sértődött be Pí. Majd vissza ült. -W te áruló! -nézett ikertestvérére.

-Bocsi Pí! De ez rohadt jó volt! -nevetett a lány.

Majd folytattuk a filmet el el nevettünk rajta. Olyanok voltunk mint egy nagy család. Mert azok is vagyunk egy nagy vidám család.

Másnap

-Jó reggelt Tubicáim! -jelent meg Tony. Éppen reggeliztünk. -Nagy hírem van! Elköltözünk!

-Mi? -szólalt meg egyszerre a csapat.

-New York állam északi részére, egy sokkal zajtalanabb gyerek barátabb helyre. Elzárva a hangos nagy várostól! És még kértünk is lesz! -vigyorgott a zseni.

-Hány napunk van össze csomagolni? -kérdeztem.

-Két három nap! Sok sikert! -mondta Stark.

-Stip stop Pietro! -kiálltottam ő kb. két perc alatt össze pakol még nekem vagy két hét alatt.

-Na ne! -jelentette ki Wanda.

Végül a nagy vita után én győztem. A fejlemények szerint meg ja tényleg elköltözünk.

Sziasztok! Hoztam még egy részt csak mert most megszállt az ihlet. Remélem tetszik nektek ❤️

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora