Vihar felhők

648 31 7
                                    

Reggelizés után megnyílt a bifrost. Majd elmentünk Asgardba. Ahogy megérkeztünk hirtelen egy olyan az a "otthon vagyok" érzés ejtett rabul.

-Üdv barátaom. -ölelte meg apát Heindall.

-Heindall!

-Asherah hercegnő a tenger úrnője üdv Adgardban.

-Köszönöm Heindall.

Mint ki derült az igazi nevem Asherah Rosamund Thouhgter. Asherah azt jelenti a tengerben jár. Tudom durva lassan 20 vagyok és nem tudtam a nevem. Sőt fura bár ez a legenyhébb kifejezés rám. Lassan megérkeztünk a palotába. Ott volt a nagy mindenek atyja Odin. A nagyapám. Meg Frigga a nagymamám.

-Drága unokám! -ölelt át Frigga.

-Üdv Asherah! Unokám. -a szem kötős fickó nem ölelt meg.

-Ó megérkezett bátyám és a sarja. -mondta egy idegen hang. Hátra fordultam és egy zöld bőr szerkós alak jött felénk. -Bátyám. Asherah unokahúgom. Loki vagyok ennek a fenhéjázó szőkeségnek az öccse.

-Szia. -csak ennyit bírtam kinyögni ugyan is majdnem el nevettem magam.

-Kincsem bemutatom akkor az őröket. Tudd mind kettő Midgardi de félig Asgardiak meg veled egy korúak. -ennek nagyon örültem legalább nem kell a napjaimat állandóan 30+ -os csávókkal töltenem. Megérkeztünk egy nagy terembe ahol kettő fiú állt. Hát mindkettő nagyon jó pali volt mit ne mondjak. De nekem akkor is Steve a legjobb.

-Asherah ő itt Seth és Colin.

-Lady Asherah. -hajolt meg mind kettő.

-Sziasztok szólítsatok csak simán Asherah-nak. És nyugodtan tegezhettek.

-Oké. Én Seth Stan vagyok. -mondta a fiú.

-Én Colin Cooper vagyok. -villantot egy mosolyt majd kézen csókólt.

-Oké. -kicsit kínos volt a szitu. A srác nem erre számított és a mosoly le hervadt arcáról. A másik csak felhorkantott.

-Jaj Colin a nagy nő csábász. -sugta a fülébe Seth.

-Fogd be Seth. -lökte meg a vállát.

Én kuncogva pillanatottam rájuk.

-Uraim ideje indulni! -vágott közéjük apa. Majd sarkon fordult és indult én utána a fiúk pedig a nyomomban. Végül még elköszöntünk a családtól majd irány haza. Épségben és kettő Asgardival érkeztünk.

-Sziasztok! -szaladtam oda Steve-hez majd megcsókóltam. -Szia Nat. -öleltem meg. -Clint!

-Gyere ide Manó. -ölelt át.

-Ők itt Seth és Colin. -mutattam be a kettő testőrt.

-Sziasztok Colin vagyok! -mosolygot a csapatra Colin.

-Hello. -mondta Steve méregetve a fiút.

-Én Seth vagyok. -Steve őt is végig mérte.

-Gyűlnek a viharos árnyak. -szólt hozzám Tony.

Steve félre hívott engem és apát.

-Szó sem lehet ezekről a testőrökről. -mondta Steve határozottan.

-Mi van!? -szóltam vissza.

-Az van hogy Thor ide hozta Asgard legjobb paliajit.

-Te most komolyan azt hiszed ho....ezt nem hiszem el. Ha ennyire nem bízol bennem akkor bazdmeg.

-Hogy beszélsz velem!?

-Na és te ő vele!? -szólt bele apa.

-Ne üsd bele az orrod más világi!

Itt lett elegem a mellettünk lévő asztalon volt egy pohár víz. A pohár tartalmát Steve arcába csaptam az erőmmel.

-Jajj bocs akkor hagylak nehogy bántson egy más világi! -ezt nem bocsájtom meg soha. Szörnyeteg. Vége. Nem mutattam ki semmi érzelmet csak intettem egyet a fiúknak akik jöttek utánam.

-Hé csajszi! Háromnegyed hatra legyetek a nappaliba. Filmes nap van. -állított meg Tony.

Válaszul csak bólintottam. A szobám ajtaját nyitottam mikor Steve elkezdett felém futni.

-Asherah állj meg! Kérlek! -ordítozta Steve.

-Ne hagyjátok hogy bejöjjön. -mondtam határozottan.

-Rendben. -mondták a fiúk.

Én bementem a szobámba majd becsuktam az ajtót. Már csak annyit hallottam hogy Steve üvöltözik.

-Engedjetek be! -kiáltotta.

Nem érdekel. Ütheti akár hajnalig is az ajtókat nem jöhet be. Nem akarom látni.

-Tűnj el!! -üvöltöttem majd hallottam ahogy elmegy végül álomba sírtam magam.

Bocsi hogy ez a rész kicsit rövidebb lett. De nem nagyon volt kedvem írni.

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin