KARŞILAŞMA

7.7K 394 6
                                    

Medyada Alper

"Oysa cennet gülüşü vardı gözlerinde."

Arkandam gelen sesle arkamı dömem bir oldu. Buda kimdi.

-Anlaşılan sen bu okulda yenisin.

- Ben yeniyim evet diyerek onu baştan aşağıya süzdüm.

Sanki bana bir yerden tanıdık geliyordu bu çocuk. Aklımı biraz zorlasam sanki kim olduğunu bulabilirdim. Eskileri yokladım biraz.

Evet evet bu oydu. Biz küçükken ilkokuldan onunla arkadaştık o ve annesi bizim apartmanda oturuyorlardı. Daha sonra annesinin tayini çıkmış ve İstanbula gitmek zorunda kalmışlardı. Ben onların taşınacağı için gerçekten çok üzülmüştüm.Çünkü benim ilk arkadaşım Alper olmuştu.

Karşımda Alper'i görünce çok şaşırdım. Uzun zamandır onu görmüyordum. Onu gördüğüme çok sevindim okulda bir tanıdık olması benim için büyük bir sanştı.

Neyse Alper'in yanında bir kız vardı. Kız gayet güzel,uzun boylu,zayıf çıtı pıtı bir kızdı. Bana öyle bir bakıyordu ki sanki beni öldürecekmiş gibiydi. Ben kızı incelerken Alper'in sesiyle irkildim

- Seni sanki bir yerlerden tanıyorum.

- Bende seni tanıyorum Alper dedim.

Alper önce beni tanıyamadı sonra beni baştan aşağıya bir süzdü. Galiba şimdi hatırlamıştı beni. Sonra bana

- Sen sen Sidenur

- Evet beni tanıdın diyerek gülümsedim.

Ben birden vücudumda eller hissettim. Bana ne oluyodu ya şimdi. Meğer Alper beni kollarının arasına almış başım dönene kadar çeviriyordu. Aman Allahım bu çocuk napıyodu okulda olduğumuzun farkında değilmiydi. Beni kollarının arasından bırakarak yere indirdi. Ben

- Deli seni napıyorsun okuldayız farkında mısın?

- Napıyım ya seni çok özlemişim kaç yıldır görüşmüyoruz cadı.

- Bana cadı deme yaaa off.

Alper bana küçükken her zaman cadı derdi. Ben ne kadarda bu kelimeden hoşlanmasam da Alper'in bana böyle hitap etmesi benim hoşuma gidiyordu.

Biz böyle konuşurken Alper'in yanında ki kız bize öyle bir bakıyordu ki aman Allahım o an yerin dibine girebilirdim o derece. Alper yanında ki kızı bana göstererek

- Tanıştırıyım bu sevgilm Şeyma,Şeyma bu da bizim cadı Sidenur dedi.

Şeyma bana elini uzatarak zorda olsa gülümsedi. Bende uzattığı ele karşılık vererek elini sıktım. Hep birlikte okula girdik ve ben Alper'e

- Alper beni müdürün odasına götürür müsün? dedim.

- Tamam Sidenur bekle ben Şeymaya bi söyleyeyim geliyorum.

- Tamam ben burdayım.

Alper Şeyma'nın yanına giderek birşeyler konuştular sonra Şeyma kafasını olumlu bir şekilde salladı ama galiba Alperi benden kıskanmıştı. Çünkü bana bakarken sanki beni öldürecekmiş gibi bakıyordu bende bu bakışlarına maruz kalıyordum.

Alper yanıma gelirken yüzünde bir tebessüm vardı. Birlikte yürürken biz çoktan müdürün odasına gelmiştik.

Ben müdürün odasına girerken ders zili çalmıştı ve Alper sınıfına gitmişti.

Müdür orta yaşlı,saçı biraz kel ve biraz şişmandı. Bana sınıfımı söyledi ben müdürün odasından dışarı çıktım ve sınıfıma yöneldim.

Sınıfım 11-B sınıfıydı.

Sınıfımı bularak sınıfın kapısını çaldım ve içeri gitmek için izin istedim. Sınıfa girdiğimde bütün gözler üstüme çevrilmişti. Bu sınıfda Alper ve Şeyma'da vardı. Onlarda bana bakıyor ve Alper gülümsüyordu. İkisi sevgili oldukları için yan yana oturuyorlardı.

Benim gözlerim bir hocaya bir sınıfa bakıyordu. Bende kendimi tanıtarak Hocaya baktım ve gülümsedim.

Hocada bana aynı şekilde karşılık vererek

- Hoşgeldin boş bir yer bul ve otur dedi.

Bende boş bir yer bularak oturdum yanımda bir kız vardı. Ama beni asıl şarşırtan arkamdan gelen ses oldu.

- Hoşgeldin...

Günaydın GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin