İLK GÜN

9.3K 425 8
                                    

"Sen gidince benden bir şeyler kalır mı bana? "

Babamdan bu soruyu daha yeni tanıştığı birine sormasını beklemezdim. Tabiki bende merakla bu sorunun cevabını bekliyordum. Dikkatlice Hakan'a baktım tek ben değil herkes Hakana bakıyordu. Ama eminim en çok ben merak etmiştim bu sorunun cevabını.

- Sevgilin var mı?

Bu soru masadaki herkesi şok etmişti.

- Hayır yok.

Hakandan gelmişti bu ses kısık bir sesti acaba olmadığı için mi üzülüyordu yoksa sevdiğimi vardı. Kafamda deli sorular dönüp duruyordu yine.

Ben bu cevabı alınca tabiki yüzümde tarifi olmayan bir tebessüm belirdi. Bu tebessümü onun farkedeceğini hiç beklemiyordum.

Hakan birden gözlerini bana çevirmiş bakıyordu ve benim yüzümdeki tebessüm dondu kaldı. O bana bakarken ne yapacağımı bilmiyordum birden öksürmeye başladım. Tabi masadaki herkes bana bakıyordu çok utandım.

-Al istersen bir su iç.

Bunu bana Hakan söylemişti. Elinde bir bardak su vardı bana uzatmış gülüyordu.

Ben yerin dibine girdim çıktım resmen.

Elindeki suyu alarak bir yudum içtim ve bardağı masaya koyarak Hakan'a

- Teşekkür ederim dedim.

Hakanda bana bakmış gülüyordu. Ay Allahım o gülüşü yok mu,o orman yeşili gözleri gülerken nasılda parlıyordu. Kendime hakim olamayıp bende güldüm o haline.

Herkes yemeklerini yedikten sonra annem ve kız kardeşimle masayı topladık. Klasik ailelerde de olduğu gibi yemekten sonra çay içiyorduk. Bugünde öyle oldu ve ben çayı koydum. Çay demlendikten sonra odaya getirdim.

Hakanlar hala gitmemişlerdi. Çayları aksi gibi ben dağıtıyordum. Odaya girerken elim ayağım birbirine dolaşmasın diye binbir dua edtim. Şükür çayları dağıtırken birşey olmadı.

Herkes çaylarını içti ve biz bardakları topladık yine yıkama işi bana düşmüştü. Hakan ve arkadaşları ben odaya giderken çoktan hazırlanmış ve ayaklanmış gidiyorlardı. Babamlar kapıya kadar yolcu ettiler.

- İyi akşamlar çocuklar.

- İyi akşamlar Ali abi dedi ve gitti.

Bizde odaya geçtik televizyon izliyorduk benim aklım hep ondaydı galiba ben onun orman yeşili gözlerine aşık olmuştum.

Annemlerden müsade isteyip odama gittim ve yatağıma yattım. Uyku sıcak kollarını açmış beni bekliyordu ve ona karşılır vererek uykunun kolarına kendimi bıraktım.

Rüyamda onu görmek dileğiyle gözlerimi kapattım. Sabah alarmın çalmasıyla uyandım ve sabah namazını kılmak için abdestimi aldım. Sabah namazımı kıldıktan sonra tekrar yatağıma yattım.

Sabah yanağımda bir öpücükle uyanmıştım. Bu anemdi onu gerçekten çok seviyorum her sabah bizi öperek uyandırırdı. Yine aynısını yapmıştı.

- Hadi kızım kahvaltı hazır kalk.

- Tamam anne kalkıyorum dedim ve sıcacık yatağımdan zar zor kalktım.

Ben uykuyu çok seven biriydim.

Kız kardeşim İdille yataklarımızı güzelce topladık. Kahvaltı masasına oturduk masada yok yok her sabah olduğu gibi. Kızarmış ekmek,zeytin,beyaz peynir,çay vb. daha birsürü şey vardı.

Bügün bu evde ilk günümüzdü, tabiki okulda da ilk gündümüzdü. Ben hemen odama giderek yeni alınmış okul formamı giyerek başörtümü bağladım.

Evden okula giderken çok heycanlıydım çünkü Hakanla aynı okuldaydık. Durağa geldiğimde otobüs gelmişti hemen bindim ve boş bir yere oturdum.

Okulun önüne gelmiştim ve okulun ne kadar büyük olduğunu farkettim.

Gerçekten benim eski okulumun neredeyse iki katıydı.

Ben okulu incelerken arkamdan gelen sesle irkildim ve çok korktum.

- Anlaşılan sen bu okulda yenisin.

Günaydın GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin