~Broken~

719 28 0
                                    

Vylezla jsem ze sprchy a oblékla jsem se. Dnes mám v plánu si projít New Orleans. Doufám že Marcel mi nevnutí nějakou společnost, už mě štve ta jeho starostlivost.

Vyfénovala jsem si vlasy a hodně lehký make-up, jdu přece jen na procházku městem. Když jsem si oblékala moji koženou černou bundu, někdo zaklepal na dveře.  Otevřela jsem dveře a stál tam Elijah.

„Doufám že neruším." Elijah

„Ne nerušís, co potřebuješ ?"

„Marcellus říkal že jdeš na procházku po městě a já ho přece jen znám lépe než ty."

Řekl a já se usmála. Jsem docela i ráda že přišel.

„Zrovna vyrážím."

„Tak prosím." Řekl a uvolnil mi cestu z pokoje.

...

Když jsme byli venku už asi hodinu dostala jsem chuť na kávu.

„Nezajdeme na kávu?"

Zeptala jsem se Elijaha a on přikývnul.

„Znám jednu dobrou kavárnu."

Řekl a šli jsme.

Po cestě jsme si povídali.

„Omouvám se že jsem tě zradil, ale nechtěl jsem. Neměl jsem na vybranou." Elijah

„Slyšela jsem váš včerejší rozhovor s Marcelem."

„Cože ?" Elijah

„Vím že to je neslušné, ale chtěla jsem něco vědět."

„Mohla jsi mě nechat ti to vysvětlit. Nechápu proč to byl takový problém. Vždyť víš-."

Přestal mluvit.

„Vždyť vím co?"

„Že tě miluju." Elijah

„Že co?"

Nemohla jsem pobrat to co mi právě teď řekl. Ano, už mi to několikrát řekl, ale myslela jsem si že mi neodpustí mír chyby.

„Omouvám se."

Řekla jsem a on se zastavil.

„Co dě-"

Ani jsem to nedořekla a on mi dal pusu.

„Elijahu, myslím že to není dobrý nápad. Čekala jsem na tebe 150 let. Už je to moc dlouho. Omlouvám se, můžeme být přátelé?"

Vyhrkla jsem z sebe a on se na mě nevěřícně podíval. Měl oči plné slz.

„Elijahu."

Řekla jsem se slzami v očích a pohladila ho má tváři.

„Omouvám se, ale vím že ty chceš taky začít svůj život a nechceš se utápět v minulosti. Pomatuj že tě vždy budu milovat, ale hlavně mě neopouštěj."

Řekla jsem a on zmizel. Nemohla jsem se ubránit slzám a smutku. Nešlo to zastavit. Upíří rychlostí jsem se objevila u sebe v pokoji a lehla jsem si do postele.

Bylo to strašně těžké mu to říct a dívat se na něj když má zlomené srdce, ale pochybuji že me hledal a čekal na mě tak dlouho jako já na něj. Musel mít 100% nějaký vztah a to je to jediné co teď chci. Aby byl šťastný.

Love From The Library ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat