„Vidím že se ti také líbí."
Řekl a ukázal na knihu Klaus .
„Jak dlouho tu jsi?"
Lekla jsem se.
„No už nějakou dobu ano."
Řekl a já se na něj zamračila.
„Bratře musíme jít."
Pokračoval dál ve své řeči a já zavřela knihu a vstala jsem se sedu.
„Elijahu děkuji že jsi se stavil."
Řekla jsem a šla jsem.
Byla jsem už před mým pokojem a najednou se přede mnou objevil Klaus.
„Klausi prosím."
Řekla jsem když se ke mě zase přiblížil a sklopila jsem hlavu dolů.
„Chtěl jsem se ti omluvit za to co jsem udělal. Nebyl jsem ve své kůži.
Řekl a otočil se k odchodu.
Dala jsem mu ruku na rameno a on se otočil.
„Děkuji Klausi."
Řekla jsem a dala mu pusu na tvář.
Když Klaus a Elijah odešli, šla jsem k sobě do pokoje a dala si rychlou sprchu.
Dneska se chci podívat na večerní New Orleans. V noci to tu zde žije víc než ve dne.
—večer—
Oblékla jsem si roztrhané rifle, černé tílko s výstřihem do v a koženou bundu.
Vyšla jsem z domu na ulici a celá jsem se rozzářila. V ulici bylo hrozně moc lidí a všude hrála muzika.
Rozhlédla jsem se a vyrazila do ulice. Bylo tu spoustu mladých lidí kteří se bavili se svými přáteli.
Vzpomněla jsem si na Kola a uvědomila jsem si jakou sračku jsem udělala. Nechápu proč jsem se tak zachovala a proč jsem byla tak blbá.
Už jsem neměla náladu na další chození po ulici a bavení se, už leda možná tak s Kolem ! Musím ho jít hledat. A začnu tam kde to začalo- v naší kavárně.
Dorazila jsem tam a Kol seděl u stolu a jedl moji oblíbenou objednávku.
„Dobrej výběr."
Řekla jsem a stoupla si ke stolu.
„Rosaline ! Moc se ti omlouvám, ale s Davinou nic nebylo a. -"
Začal se omlouvat a já ho zadržela.
„Já se ti chci omluvit za moje debilní reakce a to jak jsem tě nesmyslně poslala doprdele."
Řekla jsem a začaly mi téct slzy.
„Kašli na to, vše je odpuštěno, ale nebreč nebo budu taky."
Řekl a já se zasmála.
„Pojď sem."
Řekl, stoupl si a obejmul mě.
„Vždy jsem chtěl takovou kamarádku jako jsi ty Lily."
Pošeptal mi a já ho ještě víc obejmula.
ČTEŠ
Love From The Library ✔️
VampirePříběh o dívce jménem Rosaline Salvatore, která potkala svoji velkou lásku v knihovně. Ale je tu jeden zádrhel. Je to 150 let zpátky kdy v knihovně ve městě New Orleans potkala muže do kterého se zamilavala aniž by znala jeho jméno. Potká ho ještě n...