Je večer a já se dívám na Mikaelsonovi. Elijah a Klaus něco řeší a Kol je ve svém pokoji a kouká se na hvězdy. To by určitě normálně neudělal.
Najednou se začalo stmívat a mě se točila hlava. Snažila jsem s utíkat, chodit, všechno možné, ale nakonec jsem upadla do bezvědomí.
Když jsem se vzbudila tak jsem ležela v posteli a všechno bylo jasnější. Cítila jsem čich, chuť a barvy byli hezčí než předtím.
Když jsem se posadila pomalu na postel začala jsem si všímat že jsem u Kola v pokoji. Já jsem zpět ? To není možné! Musím to vyzkoušet. Vzala jsem do ruky polštář a já s ním hýbala. To je super ! Ale proč tu nikdo není ?
Vstala jsem z postele a šla k oknu. Byl tu noční stolek a zde byla položena moje oblíbená kniha. Že by ji četl i Kol ? Podívala jsem se z okna a zrovna vysvítalo slunce. To jsem dlouho neviděla. Vzala jsem tu knihu do ruky a spadla mi. Dlouho jsem nedržela předměty. Když se ozvala ta rána rozrazily se dveře dokořán.
Byl to Elijah, Kol a Klaus. Já jsem se na ně dívala jako bych je viděla poprvé v životě. Tekla mi slza kterou jsem rychle utřela a oni tam taky jen stály.
„Co tam tak stojíte, obejměte mě !"
Nevydržela jsem ticho a Kol hned vyšel ze dveří a obejmul mě.
„Je to reálný?"
„Jsem si jistej že jo.!!" (Kol)
„Elijahu."
Řekla jsem když se Kol odtáhl a obejmula ho.
„Ty taky."
Řekla jsem a obejmula Klause.
„Hezkej obraz."
Zašeptala jsem mu do ucha a odtáhla se.
„Kde jsou moji bratři?"
„Už jsem jim volal před chvíli že jsi zpět. " (Klaus )
Zrovna ro řekl a slyšela jsem jak bouchly vchodové dveře. Upíří rychlosti jsme se tam všichni přemístili a tam byli. Moji bratři.
Damon když mě viděl jen roztáhl paže a já ho běžela obejmout. Když jsem se odtáhla, hned jsme obejmula i Stefana.
„Mám hlad, nejedla jsem přes 2 měsíce."
„Za chvíli je snídaně. Zatím si sedneme na gauč" (Elijah)
Sedli jsme si a povídali si o tom co se stalo zatím co jsem tady nebyla a co jsem dělala já.
zazvonil zvonek a Klaus šel otevřít. Objednal nám jídlo z Grillu !
„Je tu snídaně." (Klaus)
„Konečně! Víte jaké to je, nejíst přes 2 měsíce ?"
Řekla jsem a spěchala za Klausem do kuchyně.
„Já to nachystám"
„Díky, příprava jídla není moje silná stránka." (Klaus)
„Kdo ti teda vám pomohl mě dostat zpátky ?"
„Davina Claire, Marcelova známá čarodějnice." (Klaus)
„Jo ! Davina je úžasná čarodějnice."
Poté nastalo trapné ticho a tak jsem se začala zase věnovat přípravě jídla na talíře.
„Chyběla jsi mi asi víc než si myslíš." (Klaus)
„Tak proč jsi chtěl zabít Kola když ti na mně tak záleží? Nezapomeň na to, že ty jsi mě zabil."
Řekla jsem poněkud naštvaně a dávala jídlo dál na talíře.
„Žárlil jsem na něj." (Klaus)
„A proč proboha ?! Máš vše co jsi chtěl! Ty tvoje hybridy, New Orleans, máš domov a rodinu."
„Žárlil jsem protože s tebou má Kol úžasnej vztah a já ne. Prostě tě chci poznat a trávit s tebou čas." (Klaus)
to co právě řekl bych nikdy nečekala. Klaus Mikaelson že mě chce poznat ? Ještě před pár měsíci byl zrůda a teď tohle.
Nevěděla jsem co říct a tak jsem zavolala Damona, ať to jídlo odnese na stůl.
ČTEŠ
Love From The Library ✔️
VampirePříběh o dívce jménem Rosaline Salvatore, která potkala svoji velkou lásku v knihovně. Ale je tu jeden zádrhel. Je to 150 let zpátky kdy v knihovně ve městě New Orleans potkala muže do kterého se zamilavala aniž by znala jeho jméno. Potká ho ještě n...