—večer—
Oblékla jsem si šaty a všechno co jsem si koupila a udělala make-up a vlasy.
Sešla jsem dolů po schodech kde už čekali ostatní.„Sluší ti to ségra." (Damon)
Řekl Damon a nastavil mi rameno. Ano, jdu na ples s mým bratrem.
Přijeli jsme a šli dovnitř. Hned co jsme přišli tak jsem se oddělila od ostatních a šla najít Klause.
„Ahoj lásko, koho hledáš?" (Klaus)
Řekl hlas za mnou a já hned poznala kdo to je.
„Abych řekla pravdu tak hledám tebe."
Otočila jsem se a Klaus tam stál v obleku.
„Moc ti sluší ten oblek, na to ze to jsi ty tak vypadáš dobře."
Řekla jsem a on se zasmál.
„No ty taky vypadáš úchvatně. A proč jsi mě hledala ?" (Klaus)
„Potřebuji pomoct, jde o Kola."
„Co zase provedl." (Klaus)
„Chci ho proměnit zpět do jeho těla."
„To není moc dobrý nápad." (Klaus )
„Klausi prosím, Caroline ho ovládla a teď se mnou nemluví."
Měla jsem slzy v očích. Nechci aby zůstal pod ovládáním Caroline.
„No tak dobře, pomohu ti. Já jdu zatím najít ty dva a ty jdi najít Elijaha." (Klaus )
„Děkuji moc Klausi."
„Mám to u tebe." (Klaus )
Mrkl na mě a odešel. Já šla hledat Elijaha a viděla jsem ho mluvit s hosty.
„Můžu na chvíli ?"
„Samozřejmě, co potřebuješ ?" (Elijah)
„Klaus říkal že by jsi mi mohl pomoct s Kolem a s vrácením do jeho těla."
„No to bychom mohli nějak zařídit." (Elijah)
„Kdy?"
„Po plese tu zůstaň a domluvíme se společně s Niklausem." (Elijah)
Když jsem domluvila s Elijahem, šla jsem si pro víno a potkala Caroline.
„Jé ahoj Rosaline ! Miluju tvoje šaty, kde jsi je koupila ?" (Caroline)
Ona se mě snad snaží naštvat.
„To ty tvoje za moc nestojí."
„To bylo zlý." (Caroline)
Řekla a falešně se zasmála.
„Nepůjdeme si sednout někam do klidné místnosti?"
„No to můžeme." (Caroline)
Chci aby nás nikdo neviděl. Nejradši bych ji dnes zabila. Naštvala mě a já teď naštvu ji.
Přišli jsme do nějakého pokoje a zavřela jsem za námi dveře. Hned co jsem se otočila přitiskla jsem ji ke zdi.
„Co si o sobě sakra myslíš."
„Pusť mě ty mrcho !" (Caroline)
„Co jsi to Kolovi udělala?!"
„Jen jsem mu dala podmět k tomu aby se do mě zamiloval." (Caroline)
„Takže jsi ho ovládla, protože tě nikdo nemiluje a neměla by jsi u něj jinak šanci?"
„Co prosím?!" (Caroline)
„Nojo už to tak bude. On by tě nikdy nemiloval nemá rád mrchy co spí s každým."
„To jsi přehnala." (Caroline)
Teď ona přirazila ke zdi mě.
„Ty sis vážně myslela že tě miluje?"
„Zmlkni!" (Caroline)
Vzala jsem její ruku a hodila ji před celou místnost. Došla jsem k ní a šlápla jí podpatkem na obličej.
„Dávej si na mě pozor, Caroline."
Řekla jsem a zlomila jí nos. Odešla jsem z místnosti a šla si pro víno.
—zpátky na plese—
Když jsem vypila víno tak začala hrát taneční hudba, ale já nikde neviděla Klause nebo Elijaha se kterými bych chtěla mluvit abych se tanci vyhnula. Najednou mi někdo vzal ruku a zatočil se mnou.
„Notaak ségra, neutíkej." (Damon)
„Damone neotravuj. Řeším důležitější věci."
„Co je důležitější na plese než tancovat?" (Damon)
Chytl mě za pas a za ruku a tancovali jsme. Když hudba už konečně skončila rychle jsem se vytratila než začne další kolo. Zalezla jsem do prvních dveří co jsem našla. Byla to koupelna.
Sedla jsem si na zem ke dveřím a vytáhla si telefon. Napsala jsem Klausovi i Elijahovi.
Rozhodla jsem se jít zpět a tak jsem vyšla rychle z koupelny a narazila do někoho.
„Omlouvám se."
„Rosaline?"
„K-kdo jste ?"
...
ČTEŠ
Love From The Library ✔️
VampirePříběh o dívce jménem Rosaline Salvatore, která potkala svoji velkou lásku v knihovně. Ale je tu jeden zádrhel. Je to 150 let zpátky kdy v knihovně ve městě New Orleans potkala muže do kterého se zamilavala aniž by znala jeho jméno. Potká ho ještě n...