veličenstvo

591 20 4
                                    

PŮL ROKU ZPÁTKY (RÁNO) 15+ (Kdo to nechce číst tak přeskočit)

Za půl roku se nic nezměnilo...teda skoro. Chodím s Dominikem a o Martinovi nic nevím ani nechci. Ležela jsem v posteli Lucy byla pryč a Dominik vedle mě spinkal,abych ho probudila tak jsem mu dala ruku na tvář a Dominik pomalu otevřel oči.  "Dobré ráno" Řekla jsem s úsměvem a Dominik mě místo pozdravu políbil jemně na rty a já spolupracovala,najednou se objevil nade mnou a já se do polibku usmála. Jednou rukou se přidržoval aby mě samozřejmě nezalehl a druhou mi vjel pod triko pak se Dominik odtáhl aby mi sundal tričko což se stalo. Svými rty sjížděl po mém krku níž a níž a pak se zastavil u podprsenky a usmál se na mě a sundal podprsenku a ta odlítla do země ne země.  Zasmál se přesunul se na mojí bradavku a začal mi jí kousat to stejný udělal i s druhou bradavkou. "Dominiku" Vzdychla jsem.  Jemně jsem ho odstrčila a sundala mu triko a začla jsem mu sundavat kalhoty a on mi pomohl. "Jak moc mě chceš?" Zašeptal  mi u ucha. "Moc" Zašeptala jsem. "Neslyšel jsem"Řekl Dominik. "MOC" Řekla jsem už dost nahlas. Sjel mi k lemu kratasů a opatrně mi je sundal po té i kalhotky najednou jsem cítila jeho prsty ve mě a začal s nimi pohybovat a u toho mě líbal na rtech ,vzdychala jsem .  Když už jsem cítila že budu tak v tom ze mě Dominik prsty vyndal a já se na něj zamračila a on se jen usmál . Sundala jsem mu boxerky a Dominik je odkopl do země ne země.  Najednou jsem cítila že je ve mně. Začal se ve mě pohybovat a já vzdychala jeho jméno. Dominik zrychloval a oba dva jsme vzdychali . Když už jsem cítila že budu tak jsem zaryla své nehty do  jeho zad.  "Dominiku!" Vykřikla jsem jeho jméno a mé tělo se uvolnilo. "Peto" Zašeptal a svalil se vedle mě a prudce jsme dýchali.  "Byla jsi úžasná" Řekl a políbil mě. Lehla jsem si na jeho hrud a Dominik mě hladil po vlasech. 

(Konec 15+)

Po našich ranních radovánkách jsem se osprchovala ,namalovala a Dominik ten se pořád válel v posteli.  "Veličenstvo ,dneska stávat nebudem?" Řekla jsem Dominikovi se smíchem.  "Ne" Řekl a otočil se na druhý bok.  "No dobře ,půjdu do obýváku" Oznámila jsem a šla do obýváku. Zničeho nic mi začal zvonit mobil.

"Noo?" Řekla jsem do telefonu. 

"Ahoj,hele příjdu domů za dvě hodiny"Řekla Lucy.

"No dobře a je to vše co jsi mi chtěla říct?"Zeptala jsem se.

"No ještě půjdu nakoupit,potřebuješ něco?" Zeptala se Lucy.

"Kup mi kafe" Odpověděla jsem.

"Ok" Řekla Lucy a típla hovor.

A já si zapla televize a koukala jsem se na nějaký random seriál. Najednou přišel z pokoje už oblečený Dominik a sedl si za mnou. "Lucy za dvě hodiny příjde" Oznámila jsem Dominikovi. "Dobře stejně mi volal Jakub at se stavím." Řekl Dominik a já na to kývla

Pokračování příště

Takže zdravím ,jak už nejspíš víte tak tenhle příběh je pokračování knihy "GORIAN" . Doufám že se líbí papa.







GORIAN 2 (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat