POHED LUCY Po dvou měsících
Byla jsem venku na lavičce a přemýšlela nad Petulou,chyběla mi . Peta není na tom asi nejlíp když mi před dvou měsíci dokonce volal David. No nic právě si vyčítám že s ní nejsem ale jak by to řekla Peta,no jo život. Přemýšlela jsem nad tím celkem dlouho ale už mi to začalo srát tak jsem se zvedla a šla domů. Když jsem dorazila domů tak jsem si šla koukat na film do obýváku. No spíš to dopadlo tak že jsem nezapla ani televizi a koukala jsem na sociální sítě no tak film počká žejo(: Koukala jsem se pořád do mobilu ale pak mě něco napadlo. Napadlo mě že napíšu Peti.....
POHLED PETULI
Byla jsem společně s Davidem na sedačce a ano bydlím u kluků. "DAVIDEEE" Zařvala jsem. "Jsem vedle tebe" Řekl David a zasmál se. "Napsala mi LUCY" Řekla jsem . "Co?" Řekl David nechápavě. "Přečti to" Řekla David. "Ok" Řekla jsem a začla číst. "Peto,věř mi bude ti lépe samotné,přestan čekat na lásku někoho jiného.... Kdo potřebuje prince ,když jsi už královna,napiš vlastní příběh,protože moje dračice,ty jsi za hlavní. " Když jsem to dočetla tak mi došli slova,začla jsem brečet. "Davide ona mi chybí" Řekla jsem mezi vzlyky. "Mně taky" Řekl David a odešel do svého pokoje.
POHLED DAVIDA
Šel jsem do pokoje a tam jsem se i zavřel. Chyběla mi ,chyběla mi Lucy . Lucy je jeden z nejlepších lidí co jsem kdy potkal nebo snad je ,nejlepší člověk . A to co napsala Pete bylo úžasný i když všichni víme že Lucy není na tohle dojímaní atd. Rozhodl jsem se jí napsat.
Chat
DAVID: Chybíš nám,přijed za námi
LUCY:Nemůžu ,mám toho moc
DAVID: Špatná výmluva
LUCY:Možná je špatná ale je i pravdivá
DAVID: Dlouho jsem tě neviděl
LUCY:Nebudeš mi to věřit,ale já tebe taky ne
DAVID: notakkk
LUCY:Zobrazeno
No tak to byla rychlá konverzace.
POHLED LUCY
Po tom co mi napsal David ,tak jsem vážně přemýšlela jestli za nima přijedu ale pak jsem si uvědomila že je to špatný nápad.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
Ahojj guys,trochu kratší kapitola za což se omlouvám ale mám nehty a s nima se opravdu špatně píše tak omluvte chyby
papa
ČTEŠ
GORIAN 2 (DOKONČENO)
FanfictionAhoj tento příběh je pokračování knihy "GORIAN" Užijte si čtení POZOR objevují se v této knize scénky 15+ a vulgarismy