HÁDKA

359 18 0
                                    

POHLED PETULI

Brečela jsem a brečela,nešlo to zastavit najednou za mnou přišla Lucy.  "Peto?" Řekla opatrně.  "Co kurva chceš?" Zařvala jsem na ní. 

POHLED LUCY

Přišla jsem do Petulinýho pokoje abych jí byla oporou. "Peto?"Řekla jsem opatrně. "Co kurva chceš?" Zařvala na mě.  "Já jen jestli..."Nenechala mě domluvit. "Ne kurva nech mě bejt" Řekla . "Dobře" Odpověděla jsem. Mrzelo mě to že jsem u ní ted nebyla. Nevím co se to semnou momentálně ted stalo ale začla jsem si balit kufry.  Když jsem byla zbalená tak jsem vyšla z baráku. Před barákem jsem zavolala majitelovi jestli bych se nemohla už dnes přestěhovat a majitel s tím neměl problém,za což jsem byla ráda.   Sedla jsem na vlak a jela směrem Pardubice. 

Haloooooo jsem v Pardubicích před mým novým bytem .  Vešla jsem do krásného moderního bytu . Obývák byl bílí se šedou sedačkou a spojenou s kuchyní,můj pokoj byl do bílé barvy a koupelna byla z mravoru.  V mém pokoji už byl vybavený a nejlepší na něm byla velká manželská postel na kterou jsem si lehla.   Ležela jsem ještě nějakou tu dobu než jsem si vzpomněla proč tady vůbec v tomhle bytu jsem .  Bolelo mě to ale život jde dál.  


Po dvou hodinách jsem právě v obchodu,ano rozhodla jsem si něco nakoupit. Koupila jsem nějaké to jídla a zaplatila ho.  Šla jsem už domů ale najednou jsem slyšela za sebou...

"Lucy?" Oslovil mě nějaký člověk který mi byl povědomí . 

"Nicolas?" Řekla jsem ,dala si tašku na zem a šla ho obejmout.

Jen abych vám to ujasnila. Nicolas byl můj nejlepší kámoš do 14 let pak jsem se stěhovala a od té doby jsme se neviděli. 

"AHOJJJJ" Řekla jsem když jsme se odtáhli.

"No Čauu" Řekl nazpátek a já jsem si vzala zase do ruky tašku. 

"Nechceš zítra na kafe? Šel bych s tebou ted akorát nemám čas." Zeptal se.

"Jojo v pohodě" Odpověděla jsem.

"Okk tak se měj" Řekl a odešel. 

A já šla tedy už konečně domů. 


Dorazila jsem domů a vybalila nákup.  Nákup jsem měla vybalený tak jsem si šla lehnout do pokoje.  Po asi dvou hodinách jsem si řekla že bych si měla uvařit.

POHLED PETULI

Od té doby co jsem Lucy poslala do prdele  tak jsem ještě nevyšla z pokoje,rozhodla jsem  se tedy že se kouknu na Lucy. Šla jsem do jejího pokoje,otevřela dveře a Lucy tam nebyla . Ani její věci.  V tu chvíli jsem si vzpomněla jak mi Lucy řekla že se bude stěhovat. Došlo mi to,odstěhovala se. Nevěděla jsem jak mám reagovat jen jsem napsala Dominikovi že zítra hned ráno přijedu,na to mi napsal jen ok. 


Pokračování příště


GORIAN 2 (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat