DÁŠ SI?

298 17 0
                                    

POHLED LUCY

"Co tady dělá?" Zeptal se Martin a já čekala co bude následovat.   "Proč by nebyl "  Zeptala se Petule.  "Do prdele Peto" Řekl nasraně Martin a já jsem šla nenápadně do kuchyně.  "Co je? Můžu si sem vzít koho chci a tobě to může být u prdele." Řeka Peta a zvýšila hlas a já mezitím vytáhla ze skříně popcorn .  "Ne nemůžeš kurva." Zakřičel Martin na Petu a Peta měla skleněné oči a já už jsem dávala pocorn do mikrovlnky.  "Nekřič na ní do prdele jinak dostaneš FLÁKANEC"  Řekl Dominik na Martina a já jsem vytahovala misku na ten popcorn.  "Vždyt jseš  levej twl." Řekl Martin a já jsem už vytahovala už popcorn.  "Martine nech ho být." Řekla Peta Martinovi a já jsem už  vytáhla popcorn  a nasypala do misky.  "Přišel jsem jen za Petou tak klid" Řekl Dominik a já jsem vzala misku s popcornem a šla si sednout zpátky k Dejanovi.  "Dej si" Zašeptala jsem Dejanovi. "Twl fakt  mě už nepřekvapuješ"Zašeptal Dejan . "To nikoho" Zašeptala jsem.  "Martine víš...jsi kokot . Petule kvůli tobě brečela dokonce i přede mnou ale tobě to očividně nezajímá." Řekl Dominik. "Nevytahuj to jinak tě přísahám bohu zabiju" Řekl Martin. "Já se s radostí přidám" Řekla jsem a oni se na mě koukli jak žeru popcorn společně s Dejanem.  " Dominku půjdeme do pokoje"Řekla Petule Dominikovi a po tváři jí  stekla slza.  "Dobře " Odpověděl Dominik.


POHLED PETULI

Šla jsem s Dominikem do pokoje .  "Hele půjdu za Martinem si s ním promluvit tak na mě počkej." Řekla jsem a šla jsem za Martinem do pokoje. Zaklepala jsem a vešla. "Ahoj.." Zašeptala jsem nervozně. "Miluju tě" Vypadlo ze mě.  "Nepřišla jsem sem,abych ti řekla že bez tebe nemůžu žít,nemůžu bez tebe žít. Prostě nechci." Řekla jsem a cítila jsem jak slzy mi stékaly po tváři.  "Taky tě miluju. Nikdy bych tě nikomu nebo něčemu nedovolil ublížit. Nikdy jsem to k nikomu tak necítil. " Řekl Martin ,byl u mě blízko.. ale najednou někdo otevřel dveře. "Lucy?" Řekla jsem a viděla jsem Lucy s lžičkou v ruce. "Proč máš tu lžičku do prdele?" Zeptala jsem se. "No mě bolí na zápěstí ten sval a já nemůžu povolit ruku" Odpověděla Lucy a Martin se zasmál.  "To není sval ty debile ale šlacha" Řekla jsem . "Jo aha no tak já jdu." Řekla Lucy a odešla. Hned když Lucy odešla tak mě Martin políbil,spolupracovala jsem. 


POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

GORIAN 2 (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat