POHLED PETULI
Martin mě vášnivě líbal a přitom mi dal ruku pod krk. Najednou mi vzal obě dvě mé ruce za zápěstí a dal mi je za hlavu. Vzdychla jsem do polibku a pak své rty přesouval na můj odhalený krk páč jsem měla jen tričko a spodní prádlo. "Martine" Vzdychla jsem a Martin se na mě koukl a usmál se. Martin svými rty se pomalu postupoval níž a níž až k mým prsou.
(Myslím si že si to všichni umíte domyslet:D. Ps: Peto to máš za Davida)
POHLED LUCY
Zaklepala jsem a po chvilce mi otevřela Mia. Mia se na mě se strachem koukala. "Co tady děláš?" Zeptala se s rozklepaným hlasem Mia. "Já jen" Nenechala mi to ani dopovědět. "Ne víš co ? Raději běž." Řekla Mia a měla skleněné oči ale já? Já na ní bezcitu koukala. "Pokud mě chceš nechat odejít.." Řekla jsem a viděla jak Mie ztekla po tváři slza. "Chci abys věděla že je to v pořádku" Pokračovala jsem a viděla jak Mia zadržuje slzy. " Je to v pohodě" Řekla jsem a jemně se pousmála. "Sbohem" Řekla jsem se širokým úsměvem a odešla.
POHLED PETI
Byla jsem u Martina v pokoji ale bohužel bez Martina protože musel něco zařídit ale najednou jsem slyšela zabouchnutí dveří. "jsem tady" Slyšela jsem jak zařvala Lucy. "Jsem u Martina" Zařvala jsem nazpátek . Po chvilce do pokoje vtrhla Lucy. "čau" Řekla a skočila za mnou do postele. "No nazdar "Řekla jsem se smíchem. "Takže co jsi dělala?"Zeptala se Lucy . "No s Martine.." Nenechala mě domluvit. "Dobrý to mi stačí."Řekla Lucy se smíchem. " A jaké to bylo?" Zeptala se Lucy se smíchem. "No a prostě mě se líbí když mě převalí na záda a pak mi jako plivne do ksichtu no a prostě jako kopne do nosu. No a prostě potom vytáhneme odpadky v tom se vyválíme" Řekla jsem a s Lucy jsme totálně dostali záchvat smíchu. (Jo jinak kdo nepochopil tak JOKE)
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
ČTEŠ
GORIAN 2 (DOKONČENO)
FanfictionAhoj tento příběh je pokračování knihy "GORIAN" Užijte si čtení POZOR objevují se v této knize scénky 15+ a vulgarismy