VÍŠ O TOM ŽE NÁS ZABIJE?

303 16 0
                                    

POHLED LUCY

Mia mezitím co jsem byla na mobilu tak našla bar do kterého chtěla jít.  "V kolik tam tak půjdem?" Zeptala jsem se. "Tak kolem 21:00 vyrazíme." Odpověděla Mia.  "Jo a Peto? " Řekla jsem ale když jsem si uvědomila že jsem řekla Peto tak jsem se chtěla propadnout do země.  "Kdo je Peta?" Zeptala se nechápavě Mia.  "Sorry ,přeřekla jsem se" Řekla jsem. "Pořád jsi mi ale neodpověděla kdo je Peta." Řekla Mia. "Člověk kterej.." Řekla jsem ale nešlo mi pokračovat,nešlo říct co pro mě znamená . Nikdy jsem to u nikoho neuměla.  "Pro tebe znamená tak moc jak nikdo jiný?" Doplnila mě Mia a zároveň se zeptala.  "Jo asi tak" Odpověděla jsem. 

POHLED PETULI

 Martin někam šel a já byla v pokoji s Dominikem. "Peto?" Řekl tázavě Dominik. "Jo?" Řekla jsem tázavě. "Když tady není Lucy nechceš jí schovat její lžičky?" Zeptal se s úsměvem Dominik.  "Víš o tom že nás zabije?" Zeptala jsem se.  "Počítám s tím" Odpověděl Dominik a já jsem se zasmála.  Najednou Dominik se zvedl z postele. "Počkej ty to fakt jdeš udělat?" Zeptala jsem se.  "Jojo" Odpověděl Dominik a šel z pokoje pryč.  "Lucy to zjistí" Zařvala jsem ještě a zasmála se.  

POHLED LUCY


Právě teď jsme dojedli oběd a povídáme si.   "Už jsem našla bar" Oznámila mi Mia. "Jakej?" Zeptala jsem se. "Moonclub" Odpověděla Mia. (Btw je v Praze:DDD)  "Dobrý výběr"  Pochválila jsem Miu. "Vím vím" Odsouhlasila Mia. "Kdy budeš mít ty narozeniny?" Zeptala se Mia. "No už se to blíží" Odpověděla jsem. "A kolik ti bude?" Zeptala se Mia. "20" Odpověděla jsem a jemně se zasmála.  "Stará" Řekla Mia. "No tebe to taky nemine" Řekla jsem a Mia se zasmála.  "No nic musím si tě užít než zaklepu bačkorama" Řekla jsem a s Miou jsem se zasmála.   

POHLED DEJANA

Byl jsem u Davida pokoji a povídali jsme si o hudbě. David je ted spokojenej s novým albem Hledá se Dori.  "nevíš jak dlouho tady bude ten Dominik? " Zeptal jsem se jen tak.  "Ne a je mi to celkem u prdele i když tady budou nejspíš ještě hádky s Martinem" Odpověděl David.  "Asi tak " Odsouhlasil jsem. 

POHLED LUCY

 Právě je 20:00 a my se už chystáme do klubu neboli baru. 

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ



GORIAN 2 (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat