POHLED LUCY
Měla jsem v plánu jít zpátky za Dejanem ale zastavil mě David. "Nebolí tě náhodou hlasivky?" Zeptal se vysmátě David. Zasmála jsem se a svým pohledem jsem sjela na zem . "To mě šlo až tak slyšet?" Zeptala jsem se a koukla jsem se zpátky na Davida. "Jo" Odpověděl David s úsměvem. "Do prdele. Jdu se kouknout jestli jsem nevzbudila Petu" Řekla jsem a šla se kouknout. Otevřela jsem dveře a tam viděla spící Petu. "twl jak to ta holka dělá" Řekla jsem si a šla jsem zpátky za Dejanem balit.
POHLED MARTINA
Po tom co mě Lucy seřvala tak jsem tam ještě chvíli seděl a pak jsem šel zpátky za Petulou. Lehl jsem si opatrně k ní a snažil se usnout.
POHLED PETI (RÁNO)
Probudila jsem se s pocitem že vedle mě bude spát Martin..nespal. Koukla jsem se tedy na mobil kolik je hodin. Nooo tak trochu byl už čas oběda. Zvedla jsem se teda z postele a šla do kuchyně. Hned když jsem vešla do kuhyně tak jsem viděla jak dělají oběd. Vláda žere křupky a zase říká co mají dělat. David míchal cosi v hrnci . Dejan tam pobíhal s vařečkou a Lucy tradičně na nějakej oběd sere a dělá si popcorn. V tu chvíli jsem si všimla že je zase Martin pryč. Bylo mi líto že jsem Martina neviděla a ani nevím kde je. "Kde je Martin?" Zeptala jsem se na hlas a všichni se na mě podívali. "Mysleli jsme že je s tebou" Odpověděl Dejan a já jsem si všimla jak Lucy z ničeho nic byla naštvaná. "A nevíte kde by mohl být?" Zeptala jsem se nadějně. "Ne" Odpověděl Dejan. V tu chvíli jsem nevěděla co si mám myslet,šla jsem do pokoje.
POHLED LUCY
"Co se stalo?" Zeptal se mě David. "Co proč?" Zeptala jsem se zamteně. "No jen že vypadáš jako bys jsi chtěla někoho chladnokrvně zavraždit" Odpověděl David. "to si piš" Řekla jsem. "A koho?" Zeptal se David. "Martina" Odpověděla jsem a hodila do pusy popcorn. "Jo a vůbec kdy bude oběd?" Zeptala jsem se abych změnila téma.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
ČTEŠ
GORIAN 2 (DOKONČENO)
FanfictionAhoj tento příběh je pokračování knihy "GORIAN" Užijte si čtení POZOR objevují se v této knize scénky 15+ a vulgarismy