Delfín

349 15 1
                                    

DALŠÍ DEN (RÁNO)

POHLED LUCY

Dobré ráno. Je tady další den a já dnes půjdu s Nicolasem na kafe,už se těším.  Nicolas jak jsem už říkala byl můj nejlepší kámoš ,má hnědé kudrnaté vlasy ,hnědé oči a je vysoký.  No nic, je 10:00 a já se přesunu do obýváku na sedačku. Koukala jsem se na instagram a najednou na mě vykoukla  Petuli fotka s Dominikem,na fotku jsem se jen koukla a koukala jsem se dál.   

POHLED DOMINIKA 

 Byl jsem doma a Petule už přijela,dokonce jsme stihli už vyfotit fotku . Ležel jsem vedle Peti ale pak jsem se zvedl a šel do koupelny a tam potkal svůj sexy odraz .  "Twl to je delfín" Řekl jsem na svůj odraz a ano byl jsem bez trička. "Twl Dominiku měl by ses oholit už ti roste pedoknírek " Řekl jsem zase mému odrazu v zrcadle.  No potom co jsem se pokochal tak jsem si šel zase zpátky k Petuli lehnout. "Co jsi tak kurva tak dlouho dělal?" Zeptala se a zasmála se.  "Tajný tajný" Odpověděl jsem.  "Co se stalo vůbec mezi tebou a Lucy?"  Zeptal jsem se.  "Nechci o tom úplně mluvit."Odpověděla . 

POHLED LUCY

Obula jsem se a vyrazila jsem za Nicolasem do kavárny (Nicolas mi napsal kde přesně je neboli   adresu).     Když už jsem vešla do kavárny tak jsem tam viděla Nicolase u stolu . "Ahoj"Pozdravila jsem ho a sedla si k němu.   "Ahojj"Pozdravil mě s úsměvem.  Po chvilce povídání .....

"Jak to vůbec u tebe je? Co děláš v Pardubicích?" Zeptal se mě Nicolas. 

"No bydlela jsem se svojí nejlepší kámoškou a pak jsme se pohádali."Odpověděla jsem ve zkradce.  "Kvůli čemu jste se pohádali?" Zeptal se.  "No přišel její ex něco jí řekl a ona byla na všechny naštvaná ,tím pádem i na mě. "Odpověděla jsem.  "Jo aha , a nechceš jí napsat nebo něco takového?" Zeptal se. "Ne. Asi je to ode mě hnusný ,přeju jí mít vztah který vždy chtěla a já jí mám strašně moc ráda ale prostě potřebuji čas." Odpověděla jsem.

S Nicolasem jsme si povídali dál ale když už byl bohužel čas odejít tak jsem odešla domů. 

Pokračování příště...


GORIAN 2 (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat