CO TADY DĚLÁ?

303 17 0
                                    

POHLED LUCY

Byla jsem s Dejanem v obýváku a najednou vyšla Petule s nějaký pasažérem a když mi došlo kdo to je tak jsem měla chut vraždit.  "Co to kurva." Řekla jsem ale Petule a Dominik to ignorovali a šli do pokoje. 

POHLED PETULI

 Šla jsem s Dominikem do pokoje a samozřejmě jsem zamkla abych měla jistotu že Lucy nepůjde zabít Dominika.  " Dominkuuuuu" Řekla jsem když jsem viděla jak mi Dominik obsadil celou MOJÍ postel.  "Tak pojd ke mně ,ne" Řekl Dominik a zasmál se . Já jsem neváhala a skočila k Dominikovi  a zasmála se.  

POHLED DEJANA

Byl jsem pořád s  Lucy v obýváku a všiml jsem  si že je Lucy nasraná asi na Dominika:D   "Nepůjdem ven?" Zeptal jsem se Lucy.  "JOJO" Odpověděla ,zvedla se a šla se obouvat a já udělal to samé.  Vyšli jsme z baráku a povídali si.   "Hele myslíš si že Petule a Dominik se dají zase dohromady?" Zeptal jsem se.  "No doufám že ne" Odpověděla a já jsem se zasmál. "A Martin je vlastně u někoho že?" Zeptala se Lucy. "Jo jo ale dneska by měl přijít " Odpověděl jsem.  "No jsem zvědavá co řekne na Dominika" Řekla Lucy.  "No tak,taky"Řekl jsem a s Lucy jsme si pak povídali o nějakých pičovinkách. 

Pak asi po hodině a půl jsme si řekli že se vrátíme domů.

POHLED LUCY

Vrátila jsem se domů společně s Dejanem a slyšeli jsme až do obýváku jak se Peta a Dominik smějí . Najednou jsem viděla jak se otevřeli dveře od Petulinyho pokoje a vyšla Petule a za ní Dominik. "Čauuu" Pozdravil nás Dominik.  "Čau,čau" Pozdravil Dejan a já ignor. Opět najednou se otevřeli dveře a v nich Martin...Martin se obul a pak šel do obýváku kde jsem já ,Dejan ,Peta a Dominik.  "Zdar" Řekl Martin ale když viděl Dominika tak se na Dejana nechápavě koukl . "Co tady dělá ?" Zeptal se Martin.

Pokračování příště

                       KRATŠÍ KAPITOLA

GORIAN 2 (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat