POHLED LUCY
Napadlo mě že pojedu zpátky za Petou a nabídnu jí jestli by se mnou nechtěla bydlet. Tím pádem právě ted sedím v autobuse směr Žižkov.
POHLED PETI
Právě ted jsem byla u Tonyho a povídala si s ním. "Takže jestli jsem to pochopil. Ty a Martin už nejste..." Nestihl to domluvit . "Jo přesně tak nejsme spolu " Řekla jsem a zvedla se. "Máš tady něco k pití?" Zeptala jsem se. "Gin je na lince" Odpověděl Tony s lehkým úsměvem. " A máš tady nějaké horké zboží?" Zeptala jsem se s úsměvem. "Počkej" Řekl Tony a šel do nějakého pokoje. "Jsem tady" Zařval Tony a přišel blíž za mnou. Najednou vytáhl z kapsy pytlíček s bílým práškem. "Kokain" Řekla jsem a Tony s úsměvem příkývl.
POHLED LUCY
Je 20:00 a já jsem konečně na Žižkově před bytem . Vzala jsem tedy mobil a vytočila Dejanovo číslo.
"Dejane?" Řekla jsem do telefonu.
"Jo?" Řekl Dejan.
"Právě ted jsem před bytem pojd mi otevřít" Řekla jsem.
"Počkat ty jsi tady?" Zeptal se překvapeně Dejan.
"No ne víš co ,jasně že jsem ty blbečku" Řekla jsem s jemným smíchem.
"OK ok už jdu" Řekl Dejan a típl hovor.
Po chvilce mi Dejan přišel otevřít.
"No ahoj" Řekl Dejan s širokým úsměvem a pevně mě obejmul .
"Chyběl jsi mi" Řekla jsem do objetí a ještě pevněji mě Dejan obejmul.
"Kdo je doma ?" Zeptala jsem se když jsme se odtáhli .
"David a Vláďa" Odpověděl jednoduše Dejan.
"Kde je Martin a Peta?" Zeptala jsem se překvapeně .
"Řeknu ti to až půjdeme konečně do vnitř" Odpověděl Dejan a podržel mi dveře jak pravý gentleman .
"No takže kde jsou?"Zeptala jsem se když už jsme konečně byli doma. "No Peta tady včera ještě byla ale jen ráno myslím a pak jsem ji už neviděl . No a Martin ? To je prostě Martin."Odpověděl mi Dejan.
"Půjdu pozdravit Davida " Řekla jsem a Dejan na to jen pouze s úsměvem kývl . Šla jsem tedy do Davidovýho pokoje a tam jsem viděla spacího Davida. "No to si snad dělá prdel" Zašeptala jsem se smíchem . "Davide" Řekla jsem potichu a lehla jsem si pomalu k němu tak že byl zády ke mně . "Davide" Řekla jsem ještě jednou a hladila ho po zádech .
"Hmm" Zakňučel unaveně David.
"Notakkk" Řekla jsem už zoufale a dala jsem malou pusu Davidovi na tvář. "Ahoj" Řekl David se svým chraplavým hlasem a otočil se čelem ke mně. "Ahoj"Zašeptala jsem a usmála se. Celou dobu jsme si jen koukali do očí a nic neříkali . "Proč jsi přijela ?" Zeptal se David po chvilce ticha . "Chtěla jsem Peti něco nabídnout ale ta tady není a chyběli jste mi " Odpověděla jsem a sedla jsem si . "Davide?" Zašeptala jsem nervózně. "Jo?" Řekl David a nechápavě se na mě koukl . Nervózně jsem si skousla ret ale nakonec jsem sebrala odvahu. Sedla jsem si na Davida obkročmo a jemně ho políbila na rty. David spolupracoval a prohloubil náš polibek . Po chvíli jsme se odtáhli . "Promiň já jen no.." Chtěla jsem říct nějakou smysluplnou větu ale to se mi nepodařilo. Tomu se mi David jen zasmál a já mu dala pěstí do ramene .POHLED TONYHO
S Petou jsme si dali lajnu a ne jen jednu . Já jsem si dal sice jednu ale Peta ta měla o hodně víc . "Ty krávo " Řekla zničeno nic Peta a pak šla hned do koupelny . Šel jsem hned za ní. Když jsem došel do koupelny tak jsem viděl zvracející Petu u záchoda tak jsem si rychle sedl k ní a podržel jí vlasy,no neměla pít ještě toho zasranýho gina ale co si budem já taky nebyl úplně ok. "Už dobrý ?" Zeptal jsem se když přestala zvracet . "Asi jo" Odpověděla a šla k umyvadlu. "Nemáš nějaký náhradní kartáček ?" Zeptala se a pořad se smála . "Yes" Odpověděl jsem a podal ji kartáček . "Dik "Poděkovala Peta a já na to jen kývl a odešel jsem zpět do obýváku a čekal na Petu. Už čekám asi 30minut a Peta nikde . Šel jsem zpátky směrem do koupelny ale když jsem chtěl otevřít tak jsem zjistil že je zamčeno .POHLED PETI
Když Tony odešel tak jsem nevěděla co dělám . Otevřela jsem nějaký šuplík a tam jsem viděla žiletky . "Co by se hrozného mohlo stát ?" Zeptala jsem se sama pro sebe a vzala jednu žiletku a položila jí na své zápěstí. Krev byla na mém oblečením a já docela a jistě ztrácela rovnováhu . "PETO kurva?!" Zakřičel tony za dveřmi . Z plných sil jsem šla k dveřím a rychle odemkla ......pak si už nic nepamatuju .
O DEN POZDĚJI
Probudili jsem se a uvědomila jsem si ze nejsem u sebe v pokoji a ani u Tonyho . "Do píči" Zašeptala jsem pro sebe když jsem zjistila kde jsem . "Já jsem v nemocnici no to mě poser na holý záda " Řekla jsem si zase pro sebe a najednou někdo vrazil do pokoje....byla to sestřička . "Jak vidím tak jste vzhůru " Řekla mile sestřička . "Ano to tedy jsem" Odsouhlasila jsem a snažila se o úsměv což doufám že se mi povedlo.
"Jak vám je ?" Zeptala se starostlivě sestra . "Bolí mě celé tělo a bolí mě hlava" Odpověděla jsem . "Dobře ,váš přítel čeká v čekárně už několik hodin . Cítíte se na návštěvu?" Zeptala se sestra a když řekla slovo *přítel* tak jsem vůbec nechápala o co jde . "Ano" Řekla jsem a sestra odešla . Najednou ale někdo přišel do místnosti a sestra to rozhodně nebyla. "Tony?"Řekla jsem a Tony se smutně usmál . "No ahoj" Řekl Tony a sedl si ke mně. "Jak ti je ?" Zeptal se Tony . "Nic moc " Odpověděla jsem jednoduše . "A co zápěstí ?" Zeptal se opatrně a já jsem se koukla na své zápěstí . "Do prdele " Řekla jsem a Tony mi zničeno nic vzal mou ruku a opatrně ji sevřel. "Zvládneš to " Řekl Tony a dal mi pusu na čelo nad tím jsem se musela pousmát. "No co bych bez tebe dělala " Řekla jsem a usmála se . "Jo a od kdy jsi můj přítel ?" Zeptala jsem se a na tváři mi hrál jemný úsměv . "No vypadáš že ti je líp" Řekl se smíchem Tony . "Neodbočuj od tématu " Řekla jsem .
"Kdybych to neřekl tak by mě za tebou nepustili " Odpověděl . "To tě omlouvá " Řekla jsem a zasmála se. Najednou ale někdo vtrhl do místnosti . "Omlouvám se že ruším ale váš přítel bude muset jít. Čas pro návštěvy skončil " Řekla sestřička a Tony chápavě kývl a zvedl se. "Drž se" Řekl Tony a dal mi pusu na čelo pak...pak už odešel .POHLED LUCY
Byla jsem v obýváku společně s Dejanem a Davidem. Vláda dělal nějaké své věci tak proto tu není s námi . "Vy dva jak je to s vámi?" Zeptal se zvědavě Dejan. "Jak to jako myslíš?" Zeptal se David a já se uchetla. "Davide nedělej idiota " Řekl Dejan a já jsem se musela už nahlas zasmát. "Jsme spolu,spokojenej?" Řekla jsem s úsměvem. "JOOOO" Řekl Dejan a já s Davidem jsme se zasmáli.
POHLED PETI
O TÝDEN POZDĚJI
Z nemocnice mě pustili a ted tak nějak bydlím u Tonyho nooo....hodně se toho stalo. "Kdy si půjdeš pro věci?" Zeptal se Tony. "Zítra" Odpověděla jsem a usmála se. "Dobře" Řekl Tony a šel blíž ke mně. "Nevadí ti když tu budeš se mnou?" Zeptal se Tony. "Ani trochu " Odpověděla jsem a Tony mě vášnivě políbil. "Ted ne" Řekla jsem se smíchem do polibku a Tony se na mě podíval jak ublížené štěně. "Miluju tě " Řekla jsem a hned když jsem řekla tyto dvě slůvka tak mě hned Tony zase políbil. "Řekla jsem že ted ne" Řekla jsem pobaveně. "Taky tě miluju" Řekl Tony .
A v tu chvíli jsem věděla že Tonyho opravdu miluju.
Samozřejmě že mé srdce bude navždy patřit Martinovi,navždy....
Věděla jsem že s Martinem budeme zase spolu ale ne v tomhle životě. Nebo se pletu?
Martine miluju tě a vím že ty mě také.....
KONEC
Takže ahojjj tahle kapitola je poslední druhého dílu ale nebojte bude i třetí díl "GORIAN3"
S tím kdy bude třetí díl vám dám vědět.
Děkuju za vaší podporu a doufám že se druhý díl "GORIAN2" líbil.
PAPAPAPAPA
ČTEŠ
GORIAN 2 (DOKONČENO)
FanfictionAhoj tento příběh je pokračování knihy "GORIAN" Užijte si čtení POZOR objevují se v této knize scénky 15+ a vulgarismy