POHLED LUCY
Byla jsem doma společně s Petulou ,Petule mi říkala že tady byl Dominik což jsem jen odkývla. Co se u mě za půl roku změnilo? Navštěvuji víc moji mamku ,s otcem mám čím dál tím horší vztah a David? No dejme tomu že spolu nic nemáme a jsme jen kamarádi . S Dejanem se pořád bavím čím dál tím víc a navzájem se milujeme:D Nejlepší kámoši. S Dominikem mám pořád stejný vztah ,nenávidím ho. A ještě se chci odstěhovat... ano chci se opravdu odstěhovat s Petulou nechci už bydlet aby měla větší soukromý s Dominikem a Petule to ještě neví , jinak je vše stejný. Byla jsem v pokoji a koukala na různé byty najendou jsem viděla byt v Pardubicích a pronájem by stál 8 000 tisíc,koukla jsem se tedy jak vypadá a byl celkem pěkný. No nic už jsem neměla náladu se koukat na byty tak jsem zavřela počítač a šla za Petou. "Ahojj" Pozdravila jsem Petu. "Čau Čau"Pozdravila mě nazpátek. "Něco nového?" Zeptala jsem se. "Za dva dny pojedu za Dominikem na týden"Řekla štastně a já se nad tím zamračila. "Jen týden"Uklidnila mě. "Ok ,aspon si od tebe odpočinu. " Řekla jsem a Petule se zasmála. "Hele Peto?" Řekla jsem. "No?" Zeptala se. "Budu se stěhovat" Oznámila jsem nervozne. "NOOOO konečně"Řekla a obě jsme se zasmáli.
Petule byla ve svém pokoji a já v tom svém najednou jsem slyšela zvonek tak jsem šla otevřít. "Martine kurva co tady děláš?"Zeptala jsem se potichu aby mě neslyšela Petule. "Nepřišel jsem za tebou " Řekl Martin a já se zamračila. "Petule tě nebude chtít slyšet"Řekla jsem. "Potřebuji si s ní promluvit"Řekl a šel dovnitř hned do Petulinyho pokoje bez mého svolení.
POHLED MARTINA
Otevřel jsem dveře od Petulinýho pokoje a za mnou byla Lucy . "Proč je tady?" Zeptala se Petule Lucy. "Já raději půjdu"Řekla Lucy a odešla z pokoje. "Proč jsi tady?"Zeptala se Peta. "Jen jsem tě chtěl vidět"Odpověděl jsem. "Vidět mě?" Zeptala se Petule. "mluvit s tebou" Odpověděl jsem. "O čem?" Zeptala se. "O nás..."Odpověděl jsem. "není o čem mluvit "Řekla Peta. "Musíš mít něcoco mi chceš po půl roku říct" Řekl jsem. "Nemám" Řekla Peta. "Peto vím že to není pravda" Řekl jsem. "Nechci s tebou mluvit ,protože si myslím že to nechceš slyšet" Řekla Peta. "Myslíš špatně ,všechno co řekneš si zasloužím" Řekl jsem. "Ano zasloužíš" Řekla Peta. "fajn tak to řekni" Řekl jsem . "Dobře,zlomil si mě. Zlomil si moje srdce a já tě nenávidím,protože tě pořád miluju a nenávidím více sama sebe za to. Jsem štastná ..bez tebe" Řekla. "Asi bych měl jít. Omlouvám se"Řekl jsem a odešel. (No trochu upravená scénka ze seriálu hihi ) Když jsem odcházel tak jsem ještě viděl Lucy naštvanej pohled ale ignoroval jsem ho ,prostě jsem odešel.
Pokračování příště
ČTEŠ
GORIAN 2 (DOKONČENO)
FanfictionAhoj tento příběh je pokračování knihy "GORIAN" Užijte si čtení POZOR objevují se v této knize scénky 15+ a vulgarismy