POHLED LUCY
Právě jsem se jela v metru za mamkou . Mamka mi řekla že mě chce někam vzít tak proč ne,dlouho jsem jí neviděla. Vystoupila jsem z metra tam už viděla čekající mamku. "Ahoj" Pozdravila jsem jí a ona mě vtáhla do obětí. "Kam půjdeme?" Zeptala jsem se když jsem se odtáhla. "Někam tě vezmu" Odpověděla až moc nervozně. Najednou jsme došli do nějaké budovy a já hned poznala kde jsem. "To nemyslíš vážně?!" Zařvala jsem na mamku. "Jen si myslím že si potřebuješ s někým promluvit" Řekla klidně mamka a já chtěla něco říct ale přišla tam nějaká paní. "Vy asi budete Lucy,že?" Zeptala se ta paní neboli psycholožka. "Ano" Odpověděla jsem a s pohledem plným nenávisti jsem se koukla na mamku. "Půjdete tedy se mnou" Řekla psycholožka a já na to kývla a šla za ní. Došli jsme do nějaké místnosti a já za sebou zavřela dveře. "Jmenuji se Markéta"Řekla psycholožka neboli Markéta a podala mi ruku ale já jsem jí odmítnula. Sedla jsem si na sedačku a paní Markéta naproti mě. "Je něco co by jsi mi chtěla říct?" Zeptala se mě Markéta. "ne" Odpověděla jsem. "A je něco co si vyčítáš?" Ptala se dál . "Ne,vše co dělám nemusí být sice správné ale ne nic si nevyčítám." Řekla jsem s klidem a úsměvem. "Vidím na tobě že chceš něco říct ale bojíš se svěřit lidem" Řekla Markéta a já jsem se zasmála. "No odhalila jste mě" Řekla jsem s úsměvem a Markéta se na mě nechápavě koukla. "Víš Lucy řekni mi to a věř mi že se ti uleví." Řekla a já jsem se nadechla. "Upřímně necítím se dobře. Přála bych si,abych byla ještě víc silnější a nesnáším život ve svém těle." Zakřičela jsem na ní. "Ne neulevilo se mi" Řekla jsem po chvilce. "Řekla jste to už někomu?" Zeptala se. "Ne a právě jsem se přesvědčila že to nikdy nikomu už neřeknu." Odpověděla jsem,zvedla se a šla pryč. "Tak co?" Zeptala se mamka když jsem kolem ní prošla ale já jsem jí ignorovala a šla domů.
DOMA
"Twl to byl zase den" Řekla jsem si když jsem vešla do bytu. Z pokoje jsem si vzala svůj nůž a šla s ním do obýváku. (Ne nejdu se řezat .)
Pokračováni příště
TAHLE KAPITOLA JE JEN O LUCY TAK SNAD NEVADÍ KAŽDOPÁDNĚ KONEC DRUHÝHO DÍLU GORIAN2 JE ZA DVEŘMI!🖤🖤🖤🖤🖤❤❤❤❤❤❤❤
ČTEŠ
GORIAN 2 (DOKONČENO)
FanfictionAhoj tento příběh je pokračování knihy "GORIAN" Užijte si čtení POZOR objevují se v této knize scénky 15+ a vulgarismy