POHLED LUCY
I když jsem ještě včera říkala že za nima nepojedu,což je teotericky pojedu jen za Dejanem. Dejana jsem tak též neviděla dlouho,jen jsme si psali.
"Dejane,ahoj" Řekla jsem do telefonu.
"Čau čau,kdy tedy přijedeš?" Zeptal se Dejan.
"Hele asi tak v 15:00" Odpověděla jsem .
"Ok,tak pak mi zavolej ." Řekl.
"Dobřee,čau" Řekla jsem a típla to.
Jo jinak btw ,u Dejana budu i spát. asi tři dny . Šla jsem se sbalit ,obléknout a nalíčit.
Byla jsem už hotová a vyrazila na autobus směr Žižkov.
Po delší době jsem před panelákem kde bydlí kluci ale já jdu jen za Dejou,zazvonila jsem a dveře se otevřeli. Šla jsem po schodech a když už jsem byla u dveří tak jsem zase zazvonila a po chvilce se ve dveřích objevil Dejan. "Ahoj" Pozdravil mě Dejan a já místo pozdravu jsem ho hned pevně obejmula. "Kurva měl si přijet TY za mnou" Řekla jsem během objímání. "Jsou tady všichni?" Zeptala jsem se když jsme se odtáhli. "No Vláda někde lítá a Martin je zavřenej v pokoji,no znáš to." Odpověděl Dejan a zasmál se. "Jo"Odsouhlasila jsem a šla společně s Dejanem do jeho pokoje. Hned když jsme věšli tak jsem skočila do jeho postele. "Ted jsem jí ustlal." Řekl vysmátě Dejan. "Nezní to jako můj problém." Řekla jsem a Dejan si lehl ke mně. "Kde je David?" Zeptala jsem se. "AAAAAA a to chceš proč vědět?" Řekl podezíravě Dejan. "Jen mě to zajímalo" Odpověděla jsem. "Tobě se líbíííí." Vyjekl Dejan a já jsem ho vraždila pohledem. "Naše bezcitná skoro až bez duše Lucy se nám zamilovala." Řekl Dejan a já věděla že mě s tímhle solidně provokuje. "Dejane neser kurva ,jen jsem ho dlouho neviděla jak tebe" Řekla jsem. "No je v pokoji." Řekl Dejan. "Půjdu ho pozdravit,hned příjdu" Řekla jsem Dejanovi a šla za Davidem do pokoje. Otevřela jsem dveře a viděla jsem Davida ležet na posteli. "To tady z vás neděla snad nic jiného než ležení." Řekla jsem zasmála se. "Co tady děláš?" Zeptal se David a šel mě obejmout. "Přijela jsem za Dejanem" Odpověděla jsem když jsme se odtáhli. "Davide musím ti něco říct " Řekla jsem naléhavě. "Já taky" Řekl David. "Tak začni" Řekla jsem. "S Adél jsem se dal zase dohromady" Řekl David. "Jo aha,tak to je skvělý" Odpověděla jsem a odešla jsem zpátky za Dejanem.
"Tak co?" Zeptal se Dejan. "Dopadlo to tak jak mělo." Odpověděla jsem. "Lucy,jsi strašně silná osoba ,někdy možná až moc. Mám na tebe otázku." Řekl Dejan. "Ptej se." Řekla jsem v klidu(Vůbec jsem nebrečela ). "Ukázala jsi někdy před někým city? Nikdy jsem tě to tiž neviděl brečet ani nic jiného." Zeptal se. "Dejane,nikdy neukazuju před někým jiné city než bych chtěla a tak to je ,NIKDY se na tom nic nezmění. " Řekla jsem s naprostým klidem. "Já ani nevím jestli jsem chtěla říct že ho mám ráda,protože si popravdě myslím že chci abych si myslela že ho mám ráda ale ve skutečnosti to tak není,jen kamarádi ." Řekla jsem zasmála se a Dejan mě obejmul
Pokračování příště...
ČTEŠ
GORIAN 2 (DOKONČENO)
FanfictionAhoj tento příběh je pokračování knihy "GORIAN" Užijte si čtení POZOR objevují se v této knize scénky 15+ a vulgarismy