POHLED PETULI
Rozloučila jsem se s Martinem a šla zpátky za Dominikem. "Ahoj" Pozdravila jsem ho s úsměvem když jsem ho viděla na mé posteli . "Ahoj"Pozdravil mě na zpátek a já si šla lehnout k němu. "Kouknem na film?" Zeptala jsem se. "Jo jo" Odpověděl Dominik a já zapla nějaký random film .
POHLED LUCY
Byla jsem už v Dejanovo pokoji samozřejmě s Dejanem a povídali jsme si. "Mě stejně dostává to jak se tam Dominik,Petule a Martin hádají a David je raději zalezlej v pokoji" Řekl Dejan a já jsem se tomu zasmála. "Kolik je ?" Zeptala jsem se Dejana. "Hele přesně 00:00" Odpověděl. "Twl už?" Řekla jsem spíš pro sebe. Začala jsem se zvedat z postele . "Kam jdeš?" Zeptal se Dejan. "Musím něco vyřídit" Odpověděla jsem a šla z pokoje do kuchyně. Když jsem přišla do kuchně tak jsem vytáhla šuplík a tam viděla mojí zlatou lžičku,vzala jsem jí tedy do ruk a šla za Dominikem a Petulou. Otevřela jsem dveře a tam viděla jak se Dominik kouká s Petou na film. "Proč kurva nespíte?" Řekla jsem naštvaně. "No ne no a co jsi jako chtěla dělat?" Zeptala se Petule a já nenápadně ukázala na Dominika. "Lucy slíbila jsi mi že ho nezabiješ" Řekla Petule s jemným smíchem. "Vždyt já ho chtěla jen pobodat s lžičkou a ne nutně zabít." Řekla jsem na obranu a Petule se zamračila. "No tak já raději jdu." Řekla jsem a odešla . Ještě jsem za sebou slyšela smích. Šla jsem tedy zpátky za Dejanem. "Tak co ?" Zeptal se když jsem skočila k němu na postel. "Nevyšlo " Odpověděla jsem a Dejan se zasmál .
POHLED DAVIDA
Byl jsem prakticky celou dobu v pokoji a koukal se na stories fanoušků. Napadlo mě že udělán nějakej novej beat.
POHLED PETULI
Film skončil a já ležela na Dominikově hrudi. "Chodíš s Martinem?" Zeptal se zvědavě Dominik. "Jo jo" Odpověděla jsem . "Myslíš že mě Lucz zabije?" Zeptal se se smíchem. "Hele ani bych se nedivila." Odpověděla jsem se smíchem.
POHLED LUCY
Dejan už spinkal ale já jsem nemohla usnout . Napadlo mě že půjdu ven....
POKAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
ČTEŠ
GORIAN 2 (DOKONČENO)
FanfictionAhoj tento příběh je pokračování knihy "GORIAN" Užijte si čtení POZOR objevují se v této knize scénky 15+ a vulgarismy