POHLED PETULI
Ležela jsem na Martinové hrudi a užívala si pocit bezpečí. "Miluju tě" Řekl z ničeho nic Martin a já jsem se nevědomě usmála jak sluníčko na hnoji. "Taky tě miluju" Řekla jsem a políbila ho na rty. "Nepůjdem za nima?" Zeptala jsem se když jsme se odtáhli. "Musíme?" Zeptal se Martin. "Jo" Řekla jsem a začla jsem se zvedat,až ted jsem si uvědomila že mám na sobě jen spodní prádlo. "Nečum" Řekla jsem se smíchem na Martina. "Stejně jsem tě několikrát viděl." Řekl Martin a já jsem na něj vyplázla jazyk.
POHLED LUCY
Ráno kolem 7:00 jsem se probudila a pak jsem šla ihned ven. Chtěla jsem navštívit Miu jestli je v pohodě ale raději jsem to neudělala.
POHLED PETI
Právě ted jsem seděla na sedačce vedle Deji a povídala si s ním. Najednou mi někdo napsal tak jsem rozklikla zprávu.
Dominik: Zabije mě?
Nad zprávou jsem se pouze uchechtla.
Peta: Je to dost pravděpodobné
Odpověděla jsem a zpátky položila mobil na stůl a zase poslouchala Deju.
"No to nene" Řekla jsem zaujatě nad Dejanovou story.
"Kde je Martin?" Zeptal se z ničeho nic Dejan.
"Jsem ho nechala v pokoji" Odpověděla jsem .
POHLED LUCY
Nedalo mi to...právě ted si to mířím přímo za Miou.
Už jsem byla před jejím vchodem a stalo se to.. zaklepala jsem.
POHLED PETI
Když skončil pokec s Dejou tak jsem šla zpátky za Martinem. "Už jsem tady " Řekla jsem a lehla si za ležícím Martinem. "To jako vážně hodláš celý den ležet?"Zeptala jsem se a zasmála se. "Vadí?" Zeptal se podrážděně Martin. "Cooo ti zasss jee?" Zeptala jsem se ale Martin neodpovídal. "Ty jsi pořád naštvanej za to ráno?" Zeptala jsem se. "Hmm" Zavrčel Martin. "Martineeee" Řekla jsem zoufale. "Nikdy ti to neodpustím" Řekl Martin a dělal uraženého. "No jak myslíš" Řekla jsem a totálně ho ignorovala. "Petooo" Řekl po půl hodině Martin ale já jsem ho ignorovala. "Prosímmm Petoo" Prosil Martin a já jsem to nevydržela a prostě jsem ho vášnivě políbila. "Najednou " Řekl do polibku Martin a já jsem se do polibku usmála.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
ČTEŠ
GORIAN 2 (DOKONČENO)
FanfictionAhoj tento příběh je pokračování knihy "GORIAN" Užijte si čtení POZOR objevují se v této knize scénky 15+ a vulgarismy