POHLED DAVIDA
Seděl jsem v obýváku společně s Martinem. "Takže ty a Sofi..nic?" Zeptal jsem se. "Nic." Odpověděl. Najednou někdo zazvonil. "Petule?" Řekl jsem šokovaně když jsem viděl Petu. "Jo to jsem já vaše PETRA" Prohlásila. "Jseš nemocná?" Zeptal jsem se. "Jen rozvedená" Odpověděla a šla směrem obývák. Šel jsem vedle Peti ale pak se zastavila a koukala na Martina. "Ahoj Matine"Vykoktala a sedla si se mnou na sedačku. "Ahoj" Řekl Martin jakože nic. "Psala mi Sofi." Řekl jsem směrem Martinovi. "Wait ,jaká Sofi?" Zeptala se Peta. "Ex"Odpověděl jsem za Martina. "Chápu" Řekla Peta. "Co?" Zeptal se Martin nechápavě . "No nedivím se že je to EX,podváděl jsi jí?" Zeptala se Petule a já v této chvíli věděl že je to v prdeli. "Ne" Odpověděl v klidu Martin. "Aha tak to si jenom mě podváděl,no jo chápu" Řekla Petule. "Děláš jako bys to TY mě neudělala" Řekl Martin a všiml jsem si jak Peta má skleněné oči. "Víš Peto já ti to řekl ale ty.....ty jsi mi to tajila." Řekl Martin a odešel do pokoje.
POHLED PETULI
Když Martin odešel do pokoje tak jsem začala brečet,protože měl pravdu. Cítila jsem že mě někdo najednou obejmul,byl to David. "Jsi v pohodě?" Zeptal se. "Ne"Zašeptala jsem a David mě pevněji obejmul. Pak se ale David odtáhl a šel do kuchyně ale nějak jsem to nevnímala.
POHLED DAVIDA
Šel jsem do kuchyně abych mohl zavolat Lucy.
"Lucy?" Řekl jsem do telefonu.
"No kdo jinej. Co potřebuješ?"Zeptala se Lucy.
"Hele je tady Peta.." Chtěl jsem pokračovat ale Lucy mě přerušila.
"No tak brrrrr,jestli jde o Petu tak mě z toho vynech" Řekla Lucy.
"Lucy prosím" Řekl jsem.
"Máš minutu,dělej" Řekla Lucy.
"Petule za námi přišla a pohádala se s Martinem a že jo ještě k tomu se rozešla s Dominikem je toho na ní moc. " Řekl jsem.
"Skončil jsi?" Zeptala se Lucy.
"Jo" Odpověděl jsem.
"Super,měj se." Řekla Lucy a típla to.
Povzdychl jsem si a šel zpátky za Petou.
"Martin to tak nemyslel" Řekl jsem a obejmul jsem znovu Petu. "Ale jo myslel" Řekla Peta a víc se rozbrečela. "No takk" Řekl jsem. Objímal jsem jí tak 35 minut a pak jsem si všiml že Peta spí a nad tím jsem se zasmál. Vzal jsem se jí teda do náruče a odnesl jí do mé postele.
Pokračování příště
ČTEŠ
GORIAN 2 (DOKONČENO)
FanfictionAhoj tento příběh je pokračování knihy "GORIAN" Užijte si čtení POZOR objevují se v této knize scénky 15+ a vulgarismy