PALAČINKY

281 15 2
                                    

POHLED LUCY

"Ahoj" Řekla jsem když jsem vešla do pokoje. "Ahoj" Oplatila mi Peta a já jsem si šla k ní lehnout. "Nevíš náhodou za co bych měla prej údajně zabít Dominika?" Zeptala jsem se z ničeho nic. "Nechceme změnit téma?" Zeptala se nervozně. "Ne" Odpověděla jsem a čekala až mi to řekne.   "No  jen ti sebral lžičky." Zamumlala Petule tak abych to neslyšela ale i tak jsem to slyšela. "Cože?!" Vyjekla jsem a popravdě mi ted bylo jedno že jsem před chvíli zranila nějakýho týpka.  "Nooooo" Řekla Peta nevině.  "Já ho zabiju" Řekla jsem naštvaně. "Prosim tě slíbila jsi mi že ho nezabiješ." Řekla Peta a já ji vraždila pohledem. "Seru na něj jdu spát ale vyřeším to s ním" Řekla jsem a lehla si k Peti.  "Dobrou" Řekla Peta. "Hmm" Řekla jsem a usla jsem. 



POHLED PETI(Ráno)

 Je 11:00 a já jsem se probudila s tím že Lucy bude ležet vedle mě ale neležela,pak jsem najednou slyšela zvuky které pocházeli z kuchyně.  Zvedla jsem se tedy z postele šla do koupelny se převlíct a pak jsem šla do kuchyně se kouknout co se tam děje.  Došla jsem do kuchyně a viděla tam Vládu jak sedí na barové židli a dává poveli Dejanovi jak dělat palačinky, David pomáhal Dejanovi a Martin vypadal jakoby každou chvíli skočil z okna a já je s pobavením pozorovala. "No dobré ráno" Pozdravila jsem se smíchem. "Dobré" Řekli naráz Dejan ,Vláda , David a Martin ke mně přišel a jemně mě políbil. "Dobré" Řekl když jsme se odtáhli a já jsem se na Martina zářivě usmála. "Kde je Lucy?" Zeptala jsem se. " Šla ven" Odpověděl David.  "Hele Dejane nějak se ti to pálí" Řekl z ničeho Vláda . "Do prdele" Zaklel Dejan a David se mu jen smál.  "Hele jo za to můžeš ty" Řekl Dejan Davidovi a vražedně na něj čuměl.  "To ty jsi držel pánvičku" Řekl David .  "To jsou kokoti" Okomentoval Martin. "Mám ty palačinky dodělat?" Zeptala jsem se. "Hele to bude nejspíš lepší" Řekl Vláda a Dejan a David si šli teda sednout. "Pomůžu ti " Řekl Martin a já se na něj děkovně koukla.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ 

GORIAN 2 (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat