Obrázek nahoře namaloval/a:
IG=kexfanpageBrej den, já jsem Damien Dante.
Můžete mě znát převážně z Twitche. Moje přezdívka, kterou mi všichni říkají je "DeeThane."
Živí mě streamování a taky natáčení videí. Youtube je taková moje vedlejší činnost, převážně se ale věnuji již zmíněnému Twitchi.
Taky mě ale můžete najít třeba na Instagramu, Facebooku nebo Twitteru, kam přidávám věci z osobního života.
Je mi 27 let a bydlím v menším bytě v Praze společně se svým milovaným psem, kterému říkám různě. Dogoslav, Dogzilla, Dogosaurus, DeeDee a další takové prapodivné přezdívky. Ale už se chystám přestěhovat. Taky mám auto značky Volvo, kterému přezdívám "Delfín."
I přes to všechno je asi nejvíc možné, že mě znáte přes moje písničky, které přidávám na svůj YT kanál DeeThane. Mám jich už okolo čtyřiceti.
Někdy to jsou songy jako takové, a někdy přidám i nějáké album s více písničkama, z čehož je moje nejznámější album asi RESPAWN. Mojí nejnovější songou je Hydra.
Už jsem měl i pár koncertů a pokaždé byli úplně Top! Už dva měsíce udržuji život bez Nikotinu, což znamená že nekouřím, ale taky nepiju.
V minulosti jsem hrával Basketball a postupně se k němu zase vracím.
V Kex Crew jsem ten nejstarší, a to je taky důvod, proč mi říkají "Staříku," a nebo "Pan táto."
Mám je všechny hrozně rád, vždy se s nima pobavím.
V naší Crew působím jako taková "Hlava rodiny," protože vždy říkají, že jsem z nich nejchytřejší...Ahoj, mé jméno je Marek Hubáček. Můžete mě znát jak z YouTube, tak z Twitche jako "MarweXe." Stejně jako Damča se tímto živím, a to už po dobu pár let.
Věnoval jsem se vždy hlavně Youtube, ale od té doby, co vznikla naše Crew tak spíše stramuji.
Je mi 21 let a nově žiju v Praze. Dva měsíce zpátky jsem žil ve Znojmě se svým kámošem a ještě se svou přítelkyní Nikčou.
Ta se se mnou ale něco málo přes čtvrt roku zpět rozešla, a následně jsem se tedy rozhodl přestěhovat sem.
S Niki mám takový zvláštní vztah a vypadá to, že by jsme se mohli dát znovu dohromady. Když jsme se tehdy už podruhé rozešli, tak jsem to nesl velice špatně, ale Kexíci mi pomohli opravdu hodně.
Jako domácího mazlíčka mám Buddyho, svého malého pejska.
Působím prakticky na stejných sociálních sítích jako Dee.
Narozdíl od Deeho, který se za svou minulost nestydí a mluví o ní, tak já jsem opak. Do nedávna jsem o tom řekl jen málokomu, ale jednoho dne mě kluci přemluvili a já jsem s tím vyšel na povrch před pár tisíce lidma při jednom našem společném streamu...
Před asi dvouma nebo třema rokama jsem nesl život hodně špatně, řezal jsem se a pokusil se o sebevraždu.
Teď už je to o mnoho lepší, ale občas jsou i krušné chvilky.
Všechno tohle ale řeším se svým psychologem, se kterým si velice rád povídám.
Miluju motorky a modrou barvu. Ovšem když jsem v roce 2019 měl nehodu a poranil si záda, tak jsem musel přestat na motorkách jezdit, ale plánuju se k tomu zase vrátit.
Kexíky zbožňuju a dokonce je beru jako takovou druhou rodinu.
V této Crew působím jako takový "Alkoholik," protože miluju alkohol, ale děláme si z toho jen srandu. A čas od času mě nezapomenou oslovit "Špekyčenem," protože nejsem úplně nejlehčí...
ČTEŠ
Kexíci na Táboře [KexCrew ship]
FanfictionAhoj! Vítám Tě u knížky s názvem ,,Kexíci na Táboře [KexCrew ship]." Známá parta Youtuberů a Streamerů se vydá na týdenní tábor, kde se jim přihodí spoustu zajímavých událostí, změní se city, najdou si nové přátele a spousty dalších nezapomenutelnýc...