Obrázek nahoře namaloval/a:
IG=kexfanpage(,,Tohle je vyjímka. Ale je to nepříjemné," řekla s úšklebkem Andy a zase se natiskla Damienovi na rty.
,,Tak ho dejme pryč," řekl Dee možná až moc odvážnou větu. Andy ale bez vahání natáhla své ruce k lemu jeho trika, které začala následně vyhrnovat směrem nahoru. Damien zvedl ruce nahoru, aby to měla jednodužší. Jeho tričko nakonec skončilo v rohu sprchového koutu...)
○°■~{•}~[~■~■~■~■~]~{•}~■°○
Pohled Deeho/Damiena
,,Tak krásný," řekla mezi polibky Andy, mezitím co mi hladila mou hruď. Po hmatu jsem vypátral lem jejího trička. Než jsem ale cokoliv udělal, tak jsem se jí první zhluboka podíval do očí. Odrážela se z nich láska, touha, ale i něco, co jsem nedokázal posoudit.
,,Dame?" řekla a odstrčila od ní mé ruce.
,,Hmm?" odpověděl jsem nazpátek a hladově se vrhnul na její krk, kde jsem začal pokládat jemné polibky.
,,Mám strach," špitla a já se nechápavě odtáhl. Zadíval jsem se jí do očí zas a znova. Když spatřila, mé zatápání, radši se otočila směrem k zemi.
,,Strach?" zeptal jsem se a uchytil její bradu mezi palec a ukazováček, ,,z čeho?" dodal jsem a zvedl její bradu tak, aby se mi dívala do očí.
,,Víš, j-já jsem ješ-ště nic takového n-neměla," řekla a zavřela oči. Vypadalo to, jako by se bála mého úderu.
,,Počkej. Jako že jsi panna?" zeptal jsem se udiveně a Andy jen nenápadně kývla v souhlas.
,,A to je mi dvacet pět," řekla a zahanbeně se podívala do země. S vnitřním uchechtnutím jsem Andy jemně přitlačil na zeď a rukou se opřel vedle její hlavy tak, abych na ní nespadnul.
,,No a co? Dvacet pět sem, dvacet pět tam. Na věku nezáleží," řekl jsem a nahl se ještě blíže k jejím ústům.
,,Jenomže tě sklamu!" řekla a dala si hlavu do dlaní.
,,Ty? Ne. Víš o čem to je? O té společně strávené chvíli," řekl jsem a chytl její dlaně do těch mých. Díval jsem se na její červené líčka a smutnící oči hojnou chvíli, ale když už to ticho bylo příliš dlouhé, tak jsem řekl: ,,Pojď se mnou," a ona kývla v souhlas. Vypl sem vodu a vylezl ze sprchového koutu. Popadl jsem první osušku, kterou jsem spatřil, utřel se do ní a podal jí Andy, ať se taky usuší.
,,Počkej tady," řekl jsem a ukázal na postel. Bez zaváhání jsem se vydal ven z jejího pokoje a zamířil si to přímo dolů po schodech. Vešel jsem do kuchyně a málem dostal infarkt.
,,Felixi!" křikl jsem a tím na sebe upoutal pozornost jejího bratra, který si asi něco smažil. Udiveně si mě prohlédl od hlavy až k patě. Já nemám tričko! Sh*t. Podíval se mi do očí a přitupleně se usmál.
,,Tady máš," řekl s uchechtnutím, hodil mi balíček čokolády a zase se začal věnovat pánvi.
,,Proč tohle?" zeptal jsem se nechápavě. Proč mi podal čokoládu?
,,Zkušenosti," řekl s bláznivým zasmáním.
,,Asi díky?" řekl jsem, a s vírou v to, že už se to nebude dál rozvíjet, jsem se vydal zase zpátky nahoru. Cítím se tak trapně! V prvním patře jsem se postavil před její dveře a zaklepal. Když se ozvalo dále, tak jsem vešel. Andy stále seděla v úplně stejné pozici, jako předtím. Čokoládu jsem položil na zem.
ČTEŠ
Kexíci na Táboře [KexCrew ship]
FanfictionAhoj! Vítám Tě u knížky s názvem ,,Kexíci na Táboře [KexCrew ship]." Známá parta Youtuberů a Streamerů se vydá na týdenní tábor, kde se jim přihodí spoustu zajímavých událostí, změní se city, najdou si nové přátele a spousty dalších nezapomenutelnýc...