Obrázek nahoře namaloval/a:
IG=kexcrew.fp(,,Promiň, nechtěl jsem tě vystrašit," řekl Damien a pohladil Andy ve vlasech. Kousíček se od něj odtáhla a podívala se mu do očí.
,,V-v pohodě," řekla koktavě a zčervenala se. Chvíli si navzájem koukali do očí a najednou přišel Felix.)
°•○●□■◇♧《》♧◇■□●○•°
Pohled Deeho/Damiena
,,Omlouvám se, že vyrušuji, ale Andrew potřebuje jet do obchodu dříve a jenom ty máš u sebe seznam," řekl Felix s úšklebkem.
,,J-jo, jasně. Mám ho v pokoji," řekla Andy a zase vlezla dovnitř svého pokoje.
,,Mám ho!" ozvalo se po chvíli ticha radostně a vyšla ven.
,,Tady ho máš," řekla s úsměvem a podala kousek papírku Fellovi.
,,Díky!" řekl a rozeběhl se po schodech dolů.
,,Někdo z vás má jet s Andrewem. Víte o tom?" zeptala se se skříženýma rukama na prsou a úšklebkem.
,,Ano, Patrik. Ale radši mu to zajdu připomenout," řekl jsem a rozesmál tím tu překrásnou dívku předemnou.
Rozešel jsem se tedy ven z hlavní budovy přímo k chatce kluků, kde na zemi ležel kdo jiný, než hledaný Bóťa.,,Kde jsou ostatní?"
,,U vás. Nechali mě tu umřít samotného, páč jsem zakopnul," řekl a zničeho nic si zatleskal.
,,Neumírej Kliko! Ty to vydržíš! Stejně jako v CSku!" řekl jsem a kleknul si k němu, ,,nebo chceš snad první pomoc?" zeptal jsem se a naklonil se nad něj.
,,Hmmm, ne díky," řekl a natáhnul si přes tvář tričko.
,,Tak přestaň dělat blbosti a vstávej. Andrew už jede, takže jestli nechceš běžet za autem, tak si pospěš," řekl jsem mu se smíchem.
,,Okáčko," řekl přitepleně, (#nohomo:D) postavil se ze země a vydal se za Andrewem, který už nasedal do auta a já za klukama do naší chatky. Ještě jsem si pověsil oblečení a pohladil DeeDeeho, který z neznámého důvodu sedí před zavřenýma dveřma a kňučí.
,,Dobrý den, policie České republiky, otevřete dveře!" řekl jsem a začal bušit na dveře.
,,Rychle klucííííí, schovejte ty drogy!" slyšel jsem Dejvíka, který má narozdíl od nich dobrý humor a tak to pochopil. Vešel jsem tedy a spatřil tři nechápavé pohledy směřující na Dejva. Ale tu žárovku, která se zničeho nic rozsvítila nad Dominikem, tu jste měli vidět!
,,To je cukr! Pečeme tady!" křikl Cukrouš.
,,Pane Cukr, ten váš cukr nevypadá jako cukr, ale jako moučkový cukr, který se pane Cukr přidavá jako klasický cukr do těsta na cukroví!" řekl jsem a v ten moment se rozezněl celou chatkou obrovský smích všech.
,,Máte pravdu! Takže se to nemusí dál řešit, ne?"
,,Ne, jste volný i s pánem vedle vás," řekl jsem a poplácal ho po rameni.
,,A když už jste tady pane policajte, nevíte náhodou, kde se nachází Bóťa?"
,,Pán Klika měl ale kliku, že se nepraštil o kliku, když zakopnul, a tak mohl jet s Andrewem do obchodu, aby mu přidržel kliku při vstupu do shopu. Jen doufám, že pán Klika nepřivře prsty mezi kliku panu Klikovi," řekl jsem a zamotal si u toho jazyk.
ČTEŠ
Kexíci na Táboře [KexCrew ship]
Hayran KurguAhoj! Vítám Tě u knížky s názvem ,,Kexíci na Táboře [KexCrew ship]." Známá parta Youtuberů a Streamerů se vydá na týdenní tábor, kde se jim přihodí spoustu zajímavých událostí, změní se city, najdou si nové přátele a spousty dalších nezapomenutelnýc...