Obrázek nahoře namaloval/a:
IG=kexcrew.fp(,,Buď rád, že tě nenazval třeba hráškem. Ten nesnáším," řekl Andrew a znechuceně se zakřenil při zmíněné zelenině.
,,Být váma, tak si šetřím dech na schovku," řekl Felix a usmál se. Se smíchem se Dee s Márou vydali zpět za Honzou, u kterého stáli už i ostatní kluci.)
●•♤•◇°■°◇◇♤◇◇°■°◇•♤•●
*Time skip*
Pohled Andy (:DDD)
,,Felle? Běž dál, jdu za Damem," řekla jsem svému bráchovi, který s úsměvem souhlasil. Vydala jsem se tedy nakonec do řady, kde šli kluci.
,,Damčo? Na slovíčko," řekla jsem k němu s úsměvem a zatáhla ho až na konec řady.
,,Hele. Celý ten areál je asi kilometr na dva kilometry. Je celý oplocený, takže nikdo se nemá jak dostat mimo. A nikdo jiný tam s náma nebude. Vzhledem k tomu, že už jsem tam párkrát byla, tak znám jednu strašně super schovku, o které zatím neví ani Fell s Andrewem. Vždy se jí pokoušejí najít, ale zatím marně. Jdeme teda tam? A dostane se tam i DDee," vychrlila jsem na něj informace.
,,To zní jako ten nejlepší plán ever," řekl a usmál se na mne.
,,Dobře. Teď musím jít dopředu, ale jakmile se začne hrát, tak za mnou přijď," řekla jsem mu a vydala se zase dopředu za klukama.
,,Ty se budeš zase schovávat na tom tvém místečku, že ano? A ještě k tomu s Damkem, že?" řekl tázacím způsobem Andrew a já se jen uchechtla.
,,Ty malá mrško!" řekl Felix a zasmál se. Po celkem asi dvaceti minutách jsme došli k již zmíňené brance. Mám vypůjčené klíčky pro tuhle naší schovku.
,,Všichni dovnitř. Branka se bude zamykat," řekla jsem a všechny pustila dovnitř do prostoru a následně za náma zamkla branku a klíček si dala do kapsy.
Pohled Deeho/Damiena
,,Takže, už je přítmí, takže je úplně ideální čas. Doufám, že jste si vzali všichni baterku," řekla a všichni řekli, že ano.
,,To jsem ráda. Pravidla jsou jednoduché. Můžete se schovávat po celém oploceném areálu. Můžete být sami nebo ve skupinkách, je mi to celkem jedno. Ale nikdo nesmí přelézt plot a ani se jakkoli prostě dostat z areálu. Pikat budou vždy dva lidi z týmu, kteří budou mít červené světla, aby jste je poznali. Jedna hra potrvá dvacet minut. Bude to hlídat Felix, který bude s pikajícíma chodit, ale nebude hledat. Na konci hry se spočítá, kolik lidí našli a tolik bodů se týmu připočte. Původně to nemělo být na body, ale plány se změnily. Po těch dvaceti minutách se po celém areálu rozezní zabudované zvonky, které může ovládat jedině Andrew od pikoly. Ještě nějáké dotazy?"
,,Co když zabloudíme?" zeptala se jedna holčina.
,,Není kde zabloudit. A pokud by se stalo, tak stačí jít podél plotu. Je to opravdu celé oplocené a nikdo jiný se tu opravdu nenachází. Je to střežené kamerami. Místo je určené opravdu pro noční schovky," řekla a usmála se na slečnu, která poděkovala.
,,Takže první bude hledat tým Kůzlata. Vyberte si dva lidi," řekla a svolala si je k sobě. Po chvíli už byli jasní dva hledači.
,,Takže hledači budou svítit tady těma baterkama," řekla a rozsvítila dvě opravdu hodně červeně svítící baterky.
ČTEŠ
Kexíci na Táboře [KexCrew ship]
FanfictionAhoj! Vítám Tě u knížky s názvem ,,Kexíci na Táboře [KexCrew ship]." Známá parta Youtuberů a Streamerů se vydá na týdenní tábor, kde se jim přihodí spoustu zajímavých událostí, změní se city, najdou si nové přátele a spousty dalších nezapomenutelnýc...