💜22💙 Kapitola dvacátá druhá 💙22💜

354 29 8
                                    

Obrázek nahoře namaloval/a: IG=kexcrew.fp

(,,Já se tak lekl!" řekl Damien, ale všichni se na něj jen nechápavě podívali. S úsměvem na tváři podrbal Deeho za ušima a připnul si ho na vodítko.

,,Jsem čekala, kdy si toho všimneš," řekla Andy a zasmála se, ,,celý den mi takhle chodí okolo nohou," dodala a Damien se usmál.

,,Pozná páničku," řekl s úsměvem, který mu Andy oplatila.)

●°>°}°●°■°□°□°□°□°■°●°{°<°●

Pohled MarweXe/Marka

,,Můžeme teda odejít?" zeptal se Felix, když už jsme tu byli všichni. Celý tábor souhlasil a tak jsme se vydali na autobus. Když jsme vyšli kopec, tak si na nás počkal Dominik.

,,Musíte mi něco vysvětlit," řekl a rozešel se vedle nás, kousek dál od skupiny.

,,Co?" zeptal jsem se naoplátku a chytl Honzovu ruku. Propletl jsem si s ním prsty a čekal, co z Dominika vyleze. Znáte ho, on je prostě nepředvídatelná osoba.

,,Ty jsi měl holku, a ty máš holku. Jak se z vás stali gayové?" zeptal se a já se uchechtl.

,,Já vlastně nevím. Nevím ani, jestli jsem Niki opravdu miloval. Jsem gay? Nebo můžu být třeba bisexuál. Ono je to složitější," odpověděl jsem stručně.

,,Asi tak nějak to mám taky. Ono, vždy jsem si myslel, že Míšu opravdu miluju. Ale od té chvíle, jak jste mne hodili do toho bazénu, tak jsem si to začal uvědomovat," řekl Honza.

(Pamatujete si na scénu s bazénem? :D)

Dominik se chystal něco říct, ale přerušilo ho vyzvánění Honzova telefonu. Vytáhl si ho z kapsy a když spatřil to, co je na obrazovce, tak mi pevně stiskl ruku a já mu jeho stisk oplatil.

,,Míša," oznámil nám.

,,Dej to zase nahlas prosím," řekl jsem a on souhlasil. Telefon tedy přijal a dal ho nahlas.

,,Ahoj lásko," ozval se šťastný Míšin hlas z telefonu. I když znám okolnosti, tak se mnou to oslovení zatřáslo. Takhle mu chci říkat jenom já!

,,Ahoj Míšo," odpověděl Honza nazpátek a já se bez váhání taky ozval. Nakonec jsme pozdravili i já a Dominik.

,,Ahoj kluci, jak se tam máte?" zeptala se vesele.

,,Je tu fajn. Zrovna jdeme na autobus," řekl jsem, aby nemusel odpovídat Honza. Už chápu, co znamená slovo závist!

,,A kam jedete?"

,,Na únikovku," odpověděl jsem pouze a Dominik do mne žďuchnul. Nechápavě jsem se na něj podíval a on na mne udělal úšklebek, který měl znamenat, že mám držet jazyk za zuby.

,,To zní dobře. Tak já vás nebudu rušit, evidentně spěcháte. Pak mi musíš všechno doma povyprávět zlato," řekla a já se zakřenil, ,,chtěla jsem se ale zeptat, jestli se ten váš tábor jmenuje 'Modrá hvězda'."

,,Ano, tak se jmenuje. Proč? Jsme v televizi?" zeptal se Dominik. Asi mu došlo, že nechci, aby s ní Honza volal.

,,Nejste, jen jsem se prostě chtěla ujistit. Už půjdu, užijte si to tam," řekla a hovor ihned natěšeně típla. Ani jsme nestihli odpovědět! Ale jsem rád, že už je konec. Ono to zní hrozně, protože je Míša moje kamarádka, ale já prostě nechci, aby mého Honzu někdo nazýval 'lásko', a nešlo to z mých rtů!

,,Vy jste mě nepustili ke slovu!" řekl s úšklebkem a já se k němu nahl pro rychlou pusu.

,,Promiň," řekl jsem a on se pouze zasmál.

Kexíci na Táboře [KexCrew ship]Kde žijí příběhy. Začni objevovat