Obrázek nahoře namaloval/a: IG=kexfanpage
(,,Nene, fakt?!" zeptal se s rozzářenýma očičkama Kuba a Mára s Honzou kývli v souhlas. Kuba jim pogratuloval a kluci s Andy Honzovi zase pogratulovali k rozchodu. Zní to špatně, ale zvedlo mu to náladu.
,,Co se tady řeší?" zeptal se Bige, když přišel. Umí si vybrat vhodný čas.)
°●°>°{°●°□□°□□°●°}°<°●°
Pohled MarweXe/Marka
Když se nás Bige zeptal, tak jsem se prosebně podíval na Honzu.
,,Rozchod," řekl a Bigouš se podivil, ,,rozešel jsem se s Míšou," dovykládal a Bige se posadil vedle nás.
,,Proč?" Zeptal se a já se s úsměvem podíval na ostatní. Kuba se třeba stále usmíval jak měsíček na hnoji. Otočil jsem se tedy zpátky a hbytě chytil jeho ruku a propletl jsem si s ním prsty. Naše spojené dlaně jsem zvedl do vzduchu a tím je ukázal Romanovi.
,,Vy dva? Spolu?" zeptal se, ale kupodivu nevyšiloval. To je první.
,,Už to tak bude," řekl Honza a opřel si hlavu o mé rameno.
,,A kde je Míša?" zeptal se, jakoby nás úplně ignoroval.
,,Nevím, asi šla dovnitř," řekl Honza a Bige se bez váhání vydal tím směrem. Ignorujíc, že se Bige zajímá spíše o Míšu než-li o to, že jeho dva kamarádi jsou gayové, jsem chytl Honzův zátylek tak, aby se otočil ke mne. Podíval se na mne a usmál se. Jde na něm opravdu poznat, že se mu ulevilo. Chytil jsem jeho tvář do mých dlaní a bez jakéhokoliv zatápání jsem se k němu natáhl pro dlouhý polibek. Je mi jedno, kdo se na nás dívá a komu se to nelíbí. Já ho prostě miluju a ostatní mi jsou v tomto momentě úplně ukradení.
*Time skip*
Pohled Deeho/Damiena
,,Naliješ mi další?" zeptal se už hodně opitý Dominik a podal mi jeho skleničku. On, Dejv, Kuba a Patrik už jsou opravdu hodně opití, zatímco já s Márou, Honzou a Andy jsme měli asi jenom tři skleničky. Felix s Andrewem se baví s ostatníma, Bige už nějákou dobu hraje na pódiu a Míša se za celou tu dobu neukázala, ale co jsem se ptal Bigeho, tak je vpořádku.
,,Máro, kolik je hodin?" zeptal jsem se ignorujíc sotva sedícího Dominika.
,,Už bude deset," oznámil mi.
,,To znamená, že Roman už bude muset končit," podotkla Andy, ,,kde je Felix?" zeptala se a když jí Mára ukázal, že sedí u jiného stolu, tak se zvedla z místa.
,,Kam jdeš?" zeptal jsem se a ona se jen uchechtla.
,,Hned jsem zpátky, musím říct jenom bráchovi, ať pomůže Romanovi to schovat, aby mohl odjet," vysvětlila.
,,Jdu s tebou," řekl jsem, bez váhání se zvedl z místa a vydal se poboku s ní za Felixem.
,,Felle? Pomůžeš teda tomu Romanovi to schovat?" zeptala se ho a Fell se jenom usmál.
,,Vždyť jsem ti to slíbil," řekl vřele a zvedl se z místa. Ten v sobě má maximálně tu štamprli, kterou jsme si přiťukli, protože je úplně vpořádku.
,,My vám taky pomůžeme," řekl jsem a s prosebným úšklebkem se podíval na Andy.
,,Klidně," řekla nakonec a tak jsme se všichni tři vydali za Bigem.
,,Andy? Už budu muset jet," řekl Bige, když nás spatřil, jak jdeme za ním na pódium.
,,Vypni to prosím," řekla Andy a Bige tak učinil a vypl hudbu. Ann popadla do rukou mikrofon, přiložila si ho k ústům a spustila: ,,Doufám, že se zatím dobře bavíte!" řekla a všichni zajásali nazpátek.
ČTEŠ
Kexíci na Táboře [KexCrew ship]
FanfictionAhoj! Vítám Tě u knížky s názvem ,,Kexíci na Táboře [KexCrew ship]." Známá parta Youtuberů a Streamerů se vydá na týdenní tábor, kde se jim přihodí spoustu zajímavých událostí, změní se city, najdou si nové přátele a spousty dalších nezapomenutelnýc...