Obrázek nahoře namaloval/a:
IG=kex_crew.fan_
Všechny obrázky níže namaloval/a:
IG=kexfanpage💋❗Tato kniha je zcela smyšlená. Celý děj, coming outy a další kravinky jsou pouze výplody mojí fantazie. V knize se taky objeví hodně sprosté slova a narážky, které nemusí být vhodné pro mladší publikum a navíc si kluci takhle normálně ze srandy nadávají... A taky se zde nachází slova, která používám (Tos=To jsi atd.)❗💋
Pohled Deeho/Damiena
Právě sedím v baru a popijím si svůj drink, který ani nevím, kolik stál. Trochu už jsem toho vypil, nebudu lhát a tak peníze vůbec neřeším.
Jedu si jednoho panáčka za druhým, a v duchu jen doufám, že mi nebude zítra blbě.
Kopnu do sebe dalšího panáka a kývnu na barmana, který hnedka pochopí a nalije mi dalšího.
S přivřenými oči se dívám všude okolo. Sedím u baru a asi o dvě místa vedle sedí nějáký starší pán a s někým se po telefonu hádá.
Snažím se rozluštit, proč a s kým se hádá, ale přes hlasitou hudbu, která se rozléhá po celém baru slyším sotva vlastní dech.
Opatrně, tak aby jsem nespadl jsem se zvedl ze stoličky a šoupavým krokem se vydal k parketu, na kterém tančilo pár lidí.
Když jsem vkročil jednou nohou na parket, tak hudba utichla. Místo písničky, která hrála doposud, tak začala hrát nová.
Neřešil jsem to a vydal se přímo doprostřed parketu.,,První noha sem, druhá noha tam. Ruku nahoru a před sebe," opakoval jsem si pořád dokola.
Asi až po minutě mého opileckého tančení jsem se zaposlouchal do hudby...Řekni mi kde za rok budem,
Česko obehnaný zdí. (Harran)
Nikdo dovnitř a nikdo ven,
nechají nás tady zhnít.Musel jsem si to v hlavě opakovat pořád dokola. Něco mi to strašně moc připomíná, ale nevím co...
Tak urputně moc jsem se snažil si vzpomenout, odkud ten text znám, až jsem absolutně přestal vnímat okolí.
Z mých opileckých, nevhodných a taky úplně neuspořádaných myšlenek mne vytrhl až hlas.
Zaostřil jsem svůj pohled a spatřil naproti sobě mladou a krásnou dívku, která mě s úsměvem na tváři a zlomyslným úšklebkem pozorovala.
Chvíli jsem nechápal, co se děje a mlčel jsem.
Ta holka se na mě pořád tak divně koukala a mně to začínalo být nepříjemné. Doslova mě propalovala pohledem...
Už jsem se nadechoval, že jí řeknu, aby se na mě tak přestala koukat, když v tu ránu do mě najednou někdo zezadu strčil...
Spadl jsem hrudí přímo na zem. Rychle jsem se otočil, aby jsem zjistil, jaký č*rák do mě strčil, jenomže co nevidím...
Ta holka klečí nademnou a pomalu se ke mě sklání. Vím moc dobře, co chce udělat. V opileckém stavu jsem nevěděl co dělat a uvažovat se mi taky moc nechtělo...
Tak jsem udělal první věc, co mě napadla. Zavřel jsem oči a našpulil rty s tím, že mě právě políbí holka, kterou znám asi tak dvě minuty.
V mé zadní kapse u ryflí mi začal nahlas vyzvánět telefon. Odignoroval jsem ho a najednou jsem ucítil ten podivný dotek na svých rtech...
I přes zavřené oči jsem zahlédl takový obrovský bílý záblesk.
Oči jsem leknutím ihned otevřel...Pár vteřin jsem se snažil alespoň trochu zaostřit. Když se mi to povedlo, tak první co jsem spatřil byl Dogo.
Stál nademnou a slintal mně přímo do obličeje.
Když si všiml, že jsem otevřel oči, tak mi okamžitě oblízal celou tvář.,,Dogo!" řekl jsem přísně mezitím, co jsem si utíral oslintaný obličej do bílého trička.
,,Nesmíš," řekl jsem a sundal ho ze sebe. Podíval se na mě tím jeho smutným pohledem. Neudržel jsem se a pohladil ho.
Podíval jsem se do okna se zataženým závěsem, skrze který prosvítaly ranní, hřejivé sluneční paprsky, které naznačovaly, že už konečně nastalo to období, na které jsme se všichni tak strašně moc těšili.
Bože můj, jak já miluju léto...
S úsměvem na rtech jsem přemýšlel o tomto nádherném počasí, když najednou jsem si vzpoměl na všechno, co se stalo před chvílí.
Co to bylo? Byl to sen? Asi ano...
Najednou se předemnou zjevil konec tohoto podivného snu.
ČTEŠ
Kexíci na Táboře [KexCrew ship]
FanfictionAhoj! Vítám Tě u knížky s názvem ,,Kexíci na Táboře [KexCrew ship]." Známá parta Youtuberů a Streamerů se vydá na týdenní tábor, kde se jim přihodí spoustu zajímavých událostí, změní se city, najdou si nové přátele a spousty dalších nezapomenutelnýc...