Obrázek nahoře namaloval/a:
IG=_jedine.kex.crew.fan_(,,Kam jdeme, to se dozvíte až tam, ale vzhledem k tomu, že máte plavky, tak můžete tipovat," řekl Felix, nasadil si na záda batoh, který měl do teď na zemi a vydal se ven z kempu. Damien si vzal nazpátek od Dominika vodítko a vydal se s klukama, a z druhé strany s DeeDeem za davem lidí pryč z kempu.)
_》¥€^*!■°[♡]°■!*^€¥《_
Pohled BoTmAna/Patrika
,,To musíme zase do toho dlouhého kopce," postěžoval si Damien, který šel vedle Dominika.
,,Buď rád, že nemáš žádné kufry," řekl jsem mu nazpátek a vydal se za Dejvem, který šel kousek vepředu. MarweX s Morrym šli úplně jako poslední zase jak jinak, než vedle sebe. Ačkoliv jsme nechtěli, tak jsme se tak nějak všichni rozdělili do dvojic, nebo trojic.
,,Jen doufám, že se nezabijeme," řekl jsem směrem k němu.
,,Tak dva dny nepršelo. Ale mám strach, když vidím, jak se na sebe všichni cpou," řekl a já musel jenom souhlasit. Všichni šli ve velice malých rozestupech, namačkaní na sebe, jako kdyby jim byli úplně jedno ti za nima, což jsme jak naschvál zrovna my.
,,DeeDee?" skoro vykřikl Dejvík, když se mu pod nohama připletl Deeho DeeDee.
,,DDee! Neotravuj toho starého pána Dejva," řekl Damien a se smíchem opatrně, za vodítko, přitáhl zpět DDeeho k sobě.
,,Jak jako starého?!" řekl Dejv udýchaně a už už jsem mu viděl na očích, že se začne hádat. On je takové povahy, bohužel.
,,Hej, klid Dejve, jo? Jestli chceš, aby tvoje plíce vydržely až nahoru na ten kopec, tak si šetři dech," řekl jsem klidně a tím mu evidentně rozvředil krev v žilách.
,,Ale on mě nazval dědkem!" začal máchat rukama, ale pak se jen zasmál.
,,To jsem neřekl! Řekl jsem starého pána," začal se bránit DeeThane.
,,A v tom je jako rozdíl?!" otočil se Dejv a na místě se zastavil. Cuky, který šel hned za ním si toho jeho zastavení ale nevšiml a tak do Dejva narazil a kdyby ho Damien nechytil, tak by se teď válel na zemi, nebo by s sebou možná strhnul na zem i Honzu, který se stejně, jako Dominik, nedíval na cestu. Postřehl až když ho za ruku zatáhl Marek.
,,Stůj ty pako. Bouračka," řekl se smíchem Marek. Honza se podíval na Damiena, který zrovna se smíchem stavěl Cukyho na nohy.
,,Co děláte hoši?" zeptal se a evidentně mu dělalo problém zadržet smích. Jen se mu nafoukly tváře.
,,Křečku," šťouchnul do Honzy prstem Marek. Honza se jen narovnal, ale tváře nevyfoukl.
,,Radši jdeme," řekl Dejvík se smíchem.
(Když nad tím tak uvažuju, skoro vůbec tady nejsou pohledy Dejva a Bóťi. A to jenom proto, že k nim nemám co napsat :O)
Pohled Deeho/Damiena
,,Příště dávej laskavě pozor na cestu," řekl jsem se smíchem Dominikovi, když jsme se po asi dvou minutách ticha dostali konečně nahoru.
,,Jo, ale díky, že jsi mě chytil," řekl a poškrábal se na zátylku.
,,To vůbec není zač," řekl jsem mu s úsměvem.
,,Hele, pojď do zadu," řekl a zatáhnul mě úplně dozadu až za kluky.
,,Počkáme chvíli," řekl, ale stále nepouštěl mou paži z jeho sevření.
,,Co potřebuješ?" zeptal jsem se ho po chvíli a rozešel se s Cukym po boku pomalu za klukama.
ČTEŠ
Kexíci na Táboře [KexCrew ship]
Fiksi PenggemarAhoj! Vítám Tě u knížky s názvem ,,Kexíci na Táboře [KexCrew ship]." Známá parta Youtuberů a Streamerů se vydá na týdenní tábor, kde se jim přihodí spoustu zajímavých událostí, změní se city, najdou si nové přátele a spousty dalších nezapomenutelnýc...