Obrázek nahoře namaloval/a:
IG=_jedine.kex.crew.fan_(,,Ani si nedokážeš představit, jak moc tě miluji," řekl Damien a přitáhl si Andy do dalšího polibku.
,,Já tebe taky. Dobrou noc Damčo."
,,Dobrou," řekl a s úsměvem na tváři se vydal zpátky do jejich chatky za klukama, kde si ještě nějákou chvíli povídali a nakonec spokojeně usnuli.)
●°>°}°□°•■•}•}>~<{•{•■•°□°{°<°●
Pohled Deeho/Damiena
Probudilo mne ťukání na dveře.
,,Dále!" ozval se rozespale Mára a já si schoval hlavu do polštáře. Osoba, která právě nese zodpovědnost za to, že nás probudila, tak vešla dovnitř.
,,Vstáváme!" křičel chlapský hlas a najednou jsem ucítil kapky vody, které na mne dopadaly. Podle tónu hlasu jsem poznal Andrewa.
,,Je osm hodin ranních!" řekl radostně a zase se vydal pryč.
,,Ty v*le, co to je za budíček? To radši ten zvonek!" postěžoval jsem si.
,,Stal se ze mne vodník," řekl Honza.
,,To mu nedaruju," řekl Mára a rychlostí blesku vstal z postele.
,,Co uděláš?"
,,Berte pistolky a jdeme!" řekl Mára a já se v duchu zasmál. Zákeřnost! Bez váhaní jsme s Honzou vstali, rychle se rozkoukali, vzali naše pistolky ze stolu a vydali se ven z chatky nenápadně přímo k řece, kde jsme si pistolky naplnili a vydali se nazpátek.
,,Na něj!" zakřičel Marek, když spatřil, že už tam všichni i s Andrewem stojí. Bez váhání jsme se za ním rozeběhli a s doprovázeným smíchem jsme ho kompletně celého postříkali vodou.
,,S náma si nikdo zahrávat nebude," řekl jsem a sfouknul pistolku tak, jako lidi svou zbraň po výstřelu ve filmech.
Celý tábor se zas a opět smál.,,Vy jste teda čísla," řekl s vážným výrazem, ale nakonec se taky zasmál.
,,Jsme si kvit," řekl a podal mi ruku. Se smíchem jsem jí přijal na náznak míru.
,,A co že nás budíš ty?"
,,Andy ještě spí."
*Time skip*
Po jednoduché rozcvičce a snídani, na kterou byla dneska výborná smažená vajíčka, jsme se posadili k nám do chatky.
,,Mám dnešní plán!" řekl radostně Honza, když k nám přišel a posadil se na jeho postel do Márova sladkého objetí.
,,Tak čti," řekl Patrik, ale stále nespoustěl oči z telefonu. Jde na nich poznat, že už je to tady moc nebaví. A já se jim vlastně ani nedivím. Oni tu narozdíl ode mne, Marka a Honzy nemají svou drahou polovičku, se kterou by se bavili. Ale věřím, že ta dnešní párty jim zvedne náladu.
,,Takže, jak to tak vidím, tak ráno až do oběda je úplně stejné, tentokrát ale máme na starost úklid celé společenské místnosti a kuchyně, kromě myčky. Pod slovem úklid si představují i vytírání a tak dále. O vše máme zažádat u Fella a Andrewa. No a jinak už nám to řekla Andy včera. Bude se chystat a pak si něco zahrajeme do té doby, než párty i s hostama začne," přečetl.
,,Okej, já chci uklidit společenskou místnost, kdo jde se mnou?" zeptal jsem se.
,,Já chci!" odpověděl mi Dominik.
ČTEŠ
Kexíci na Táboře [KexCrew ship]
FanfictionAhoj! Vítám Tě u knížky s názvem ,,Kexíci na Táboře [KexCrew ship]." Známá parta Youtuberů a Streamerů se vydá na týdenní tábor, kde se jim přihodí spoustu zajímavých událostí, změní se city, najdou si nové přátele a spousty dalších nezapomenutelnýc...