Felálltam és leültem az új lány mellé. Gondolom ő Ashley,mivel nem ismerek Ashley nevű lányt az osztályból.
-Ezt nem hiszem el-forgattam a szemeimet suttogva.
-Khmm...szia Ashley vagyok-mosolygott a mellettem ülő lány.
-De hülye vagyok,be sem mutatkoztam Ne haragudj. Maya vagyok-viszonoztam a kedves mosolyát. Nagyon szimpatikus lány.
-Ugyanmár,megértem. Egyébként nagyon aranyosan civakodtok a barátoddal!-vigyorgott. Mivan? Barátommal?
-Öhm,Peter nem a barátom.
-Haha jó vicc.-mondta,majd rám nézett-Várj,komolyan nem vagytok együtt?
-Komolyan-néztem rá kínosan.
-De miért neeem?- kérdezte teljes elszántsággal-figyeld ahogy téged néz,irtó cuki. Ne mondd,hogy nem érzel iránta semmit!
-Tulajdonképpen de...viszont mondott valamit,amiből azt veszem le,hogy ő nem szeret eléggé engem...-mondtam szomorúan,könnyes szemekkel.
-Csajszi,mesélj el mindent...
Peter szemszöge
Damien leült mellém,én pedig nem ellenkeztem,mert habár nem vagyunk öribarik,nem állunk messze egymástól.Régóta ismerjük egymást,de eddig sosem beszélgettünk 5 percnél tovább. Jobb,mint Flash.
Nem bírtam nem Mayára gondolni így ránéztem. Láttam ahogy az új csajjal beszélget,közben pedig engen figyelnek. Biztos most kibeszélnek,vagy micsoda. Nem értek a csajos dolgokhoz.
-Ugye nem a csajomat bámulod?-kérdezi kaján mosollyal Damien.
-M-mi? Nem dehogy-vakartam idegesen a tarkómat.
-Nyugi haver,csak vicceltem.
-Jah igen-nevetek kínosan-szóval a csajod?!
-Igen,összejöttünk miután Pókember kimentette a tűzből. -Hmm,Pókember.
-Akkor gratulálok!
-Na és mesélj a te csajodról-vált témát.
-Khmm a csajomról?
-Látszik rajtad,hogy teljesen odáig vagy érte. És ő is érted...
De- hirtelen a csengő szakítja félbe a mondandómat.
-Figyelj haver,csak annyit mondok,hogy ne engedd el,mert megbánod.- ezzel felállt és ott hagyott a padnál.
YOU ARE READING
Yours truly🦋 - Peter Parker ff.
FanfictionBEFEJEZETT! :゚゚・。・゚゚。 ゚。𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓭𝓮𝓪𝓭 𝓽𝓸 𝓶𝓮 ゚・。・ Előfordulhat: Káromkodás,helyesírási hibák 2020ban íródott, az első könyvem,tehát elnézni!