~3/5. Rész~

280 13 4
                                    

-Kelj fel légyszíves!-dübörgött az ajtón  Mj,a legjobb barátnőm.-El fogunk késni,ha nem kezdesz el készülődni.

-FENT VAGYOK!-akadtam ki,miközbe a farmeremet húztam fel.

Átsétáltam a fürdőszobámba,ahol feltettem egy egyszerű sminket:Szempilla spirál és szájfény. Kifésültem a hajam,majd megmostam a fogam.

Lerohantam a lépcsőn majd a konyhába érve éhes is lettem.Beleharaptam egy almába,de csak utána eszméltem fel,hogy már mostam fogat.

-FUJ EZ NAGYON ROSSZ FOGKRÉMMEL!-fancsalítok.

-Ne csodálkozz!-kuncogott Mj- Kész vagy Hamupipőke?

-Hallgass!-szorítottam össze a szemeim majd magabiztosan mosolyogtam-Egyébként igen! Ma az új crop toppomat viselem és élek halok érte.

-Tényleg jól áll!-sétál be anya a konyhába.

-Köszönöm!-mosolygom.

~AZ ISKOLÁBAN~

-Milyen óránk lesz?- nyitottam ki a szekrényem.

-Nekem matek,neked fizika.-szólalt meg Mj,aki jobban tudja az órarendemet,mint saját magam.

A fizika hallatán megborzadtam,de tudtam,hogy ha csöndbe meghúzódok a hátsó padba,semmi baj nem lehet. Talán még aludhatok is egy kicsit.

-Rendben-fújtam ki a levegőt. - Akkor majd talizunk kaja szünetbe.

-Jó légy!-intett majd eltávozott.

-Te is...-suttogtam majd előkutattam a fizika cuccom.

Már éppen hogy a teremnél voltam amikor a hátam mögül hallottam a nevem kiabálását.

-Maya!-jött közel az illető,mire megfordultam. - Nem hiszem el, hogy itt vagy és élsz,uramatyám,annyira hiányoztál!-ölelgetett. -Képzeld Tony és Pepper már majdnem meghaltak az idegtől annyira...-halkult el mikor meglátta a rémült arckifejezésemet.-Maya,valami gond van?

-Ne haragudj,ismerjük egymást?-néztem a fiú mogyoróbarna szemeibe.

Yours truly🦋 - Peter Parker ff.Where stories live. Discover now