~13.rész~

542 28 2
                                    

Bevittek az orvosi szobába. Felültettek egy orvosi székhez hasonlóhoz.Mindenki engem nézett.

-Mi az?-kérdezem zavartam.

Mindenki nevetni kezdett.

-Te tényleg azt hitted,hogy pánikrohamod volt?-gúnyolódott Natasha.

-Idióta-egészítette ki Clint.

-Mit mond-dühöngtem volna,de hirtelen egy óriási bombaszerű tárgy csapódott a Stark toronyba.Felkeltem a földről.

-PETER! PETER MERRE VAGY? PETER!!-kiabáltam sírva,torkom szakadtából.

-Maya itt...itt vagyok!-szólt Parker a romok alól.

Odasiettem hozzá.

-Peter kérlek ne hagyj itt!-zokogtam.

-Ez a te hibád-suttogta

-Mivan?

-Minden a te hibád! Te rontottál el mindent!! Te-ekkor hirtelen beszakadt alatta a föld és Peter lezuhant a sötétségbe.

-PETER!-kiabáltam.

-Peter!!!-keltem fel. Hirtelen megpillantottam az ágyam mellett alvó Petert. Csak álom volt?

-Maya!?-mondja Peter álmosan.

-Peter-ölelem meg szorosan.-Köszönöm!

-Khmm Maya...-szólal meg mögöttünk Mr.Stark.-Valamit el kell mondanom.

-B-baj van Mr Stark?-kérdezem kétségbeesetten.

-A szüleidről van szó.-szólalt meg halkan. Felpattantam.

-Mivan a szüleimmel?-kérdeztem könnyes szemekkel. Stark nem szólalt meg.-AZT KÉRDEZTEM,MIVAN VELÜK?-ordítottam.

-MEGHALTAK!-kiabálta vissza kétségbeesetten.

-Chh nagyon vicces!-nevettem cinikusan. Nem nevetett vissza. Komolyan gondolta!?

-Úristen...maga nem viccelt!-suttogom és hirtelen összeesek.-Az...az teljesen lehetetlen. Nem,nem halhattak meg-zokogok.

-Maya semmi baj! Sssh,semmi baj-nyugtat Peter.

-AZ NEM LEHET-kiabálom majd sikítok egy nagyot.- Mi történt velük?-zokogok továbbra is.

-A-autóbaleset-szólt Mr Stark.

Ekkor bejönnek a többiek is.

-Mi történt?!?!-kérdezi Wanda aggódóan.

-A szülei...meghaltak-szipogja Mr Stark.Tényleg sír?

Felnézek,hogy megbizonyosodjak róla. Tényleg sír.

Ekkor hirtelen körém gyűl mindenki és szorosan átöleltek. Érdekes gondolatok támadnak a fejemben.

Olyan,mintha a családom lennének.
De az nem lehet,hisz még nem is ismernek. De olyan mintha ismerném őket vagy 1000 éve.

Furcsa. Egyszerre veszítettem el a családom és kaptam egy újat.

Yours truly🦋 - Peter Parker ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora