Lassan 1 éve lakok a Stark toronyba.
Nehéz volt elfelejteni anyáékat,sőt nem is tudtam igazán,de feldolgoztam.
Reggel van. Az emeleten vagyok a szobámba. Peterrel nagyon jó a kapcsolatunk,ahogy Ashley-vel Damien-nel és Neddel is egyre többet lógunk. Mj-vel már nem is beszélek,mert Lizzel és Katyvel,az osztálytársaimmal lóg. Őszintén nem is bánom.
Éppen a telefonomat nyomkodom mikor bekopog valaki az ajtómon.
-Egy pillanat!-szólok,mert egy szál pólóban vagyok. Gyorsan felkapom Peter egyik pulcsiját és egy rövidgatyát és kinyitom az ajtót.
-Szia kincsem!-mosolyog Tony az ajtó előtt egy tálcával a kezében,amin mindenféle kaja volt.
-Jóreggelt!-mosolygok majd adok egy puszit az arcára.
-Beljebb mehetek?Hoztam kaját is!-alkudozott.
-Hááát,hogyis ne!-nevetek,majd leülünk az ágyra.
-Szóval arra gondoltam,hogy ideje lenne bevásárolni neked!-mondta
-Hogy érted?
-Hát...esetleg vehetnénk neked ruhákat meg ha kell valami a sulira akkor azt is. Na mit gondolsz?
-Szuper ötlet!-ujjongok.
-Okés,lenne még egy kérdésem.
-Na ki vele!
-Velem szeretnél menni vagy inkább a barátaiddal?
-Igazából....veled!-mosolygok.
-Fhu hát azt hittem mást válaszolsz!-törli meg a homlokát színészkedően.-Akkor egy óra múlva indulunk. Egyél-mondja majd ott hagyott.
Az ajtót bámulva mosolygok még pár percet,aztán elkezdek enni. A reggeli után felöltözök,majd lemegyek a nappaliba. Mindenki ott van és beszélgetnek.
-Oh szia Maya!-köszön Wanda.
-Sziasztok!-mosolygok mindenkire.-Mit csináltok?
-Éppen próbáljuk Thor kalapácsát megemelni,de sajnos senki sem méltó rá.-feleli gúnyolódva Steve.
Olyan 20 percet még próbálkozunk,de
senkinek sem sikerül.Ekkor kinyitódik a bejárati ajtó és Peter lép be rajta.-Peter!-ugrok a nyakába.
-Szia Maya!-csókol meg.
-Mehetünk Maya?-kérdezi Tony a nappaliból.
-Persze!-kiabálom.
-Hova mentek?-kérdi Peter.
-Elmegyünk bevásárolni meg ilyenek.-vigyorgok.
-Ah de jó valakinek-forgatja a szemét játékosan.
-Ilyen az élet!-tárom szét a karjaimat,majd nyomok egy puszit az arcára és kisétálok az ajtón.
YOU ARE READING
Yours truly🦋 - Peter Parker ff.
FanfictionBEFEJEZETT! :゚゚・。・゚゚。 ゚。𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓭𝓮𝓪𝓭 𝓽𝓸 𝓶𝓮 ゚・。・ Előfordulhat: Káromkodás,helyesírási hibák 2020ban íródott, az első könyvem,tehát elnézni!