Feküdtünk az ágyon,amikor hirtelen átjön a falon Vizió.
-VIZIÓ!-kiáltok rémülten.-Nem megbeszéltük ezt??
-Nagyon sajnálom Maya,csak szólni akartam,hogy Mr Stark közeleg a szoba felé.
-Mivan?-ijedek meg.-Peter menj...menj ki az erkélyre!!!-suttogom.
-Mi? Miért?-kérdi.
-Tudod,hogy Tony amúgy sem díjazza ezt-mutatok kettőnkre-az egészet.
Ekkor hirtelen kopognak.
-Kincsem,bejöhetek?-mondja Tony.
-Persze apa egy peeeerc-kiáltok,majd kitessékelem Petert.
Ekkor benyitnak.
-Azt mondtad apa? Várj te mit csinálsz ott?-kérdi. Ekkor megfordulok és legyintek.
-Én öhm..pfff áh semmit-nevetek kínosan-csak megnéztema...a növényeket!
-A növényeket?
-Igen,a növényeket.
-Szívem,ez erklyem nincsen növény.
-Uh...- fújom ki a levegőt majd lehajtom a fejem.
-Semmi baj,tini vagy.-ölel át majd eltol magától-te tényleg azt mondtad,hogy apa?
Felnevetek.
-Igen,baj?
-Dehogy kincsem-mosolyog.
-Apaaa?-nézek rá boci szemekkel.
-Ajajj kezdődik-temeti az arcát a kezébe.-Mondd
-Elengedsz ma este egy buliba Peterrel? Szerintem jön Damien,Ned meg Ashley is.
-Jó,legyen-sóhajt.
-Ezaaaz köszi köszi köszi köszi...viszont most menj ki-hessegetem ki az ajtón.
-De...-a mondatot nem tudja befejezni mert rácsukom és bezárom kulcsra az ajtót.
-Milyen buli?-jön vissza az erkélyről Peter.
-Jah,az Instán láttam.Jössz velem!-válaszolom lazán.
-1.tök jó,hogy te ezt csak így eldöntötted.
2. May néni nem hiszem,hogy engedi ami után kaptam egy beírást fizikából mert Damiennel titeket bámultunk!-forgatja a szemét Peter.-Akkor is jössz. Valahogy beszéld meg May-el. Hol is laksz?
-A suli mellett 5 házzal. Miért?-mondja én meg közben kitessékelem az erkélyre.
-7kor ott talizunk.Viszlát Póki.-megcsókolom,majd lelököm az erkélyről. Tudom,hogy úgysem esik le.
-EZ MOST KOMOLY?-hallom a hangját a távolból.
Én nevetek egyet majd felkapom a törölközőt és elmegyek fürdeni.
ESTÁS LEYENDO
Yours truly🦋 - Peter Parker ff.
FanficBEFEJEZETT! :゚゚・。・゚゚。 ゚。𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓭𝓮𝓪𝓭 𝓽𝓸 𝓶𝓮 ゚・。・ Előfordulhat: Káromkodás,helyesírási hibák 2020ban íródott, az első könyvem,tehát elnézni!