~11.rész~

608 32 7
                                    

-Jó,nem kell...-szólt Stark,majd megforgatva a szemét,Peterre nézett-bízok benned.- Gondolom ezt nekem célozta,csak mérges volt Parkerre.

Peter irtó cukin elmosolyodott. Odamentem és hozzábújtam ő pedig átkarolta a derekam.

-Szóval? Mit kell csinálnom?-léptem az asztalhoz.

-Először is-szólalt meg Peter.-Ide kell hozatnunk apukádat. Ő tud csak segíteni annak érdekében,hogy bejussunk a Hydrához!

-Várjunk!Mi az a Hydra?-kérdeztem zavarodottan.

-Lesz még mit mesélni.-szólalt meg Natasha.

Egy óra múlva...

-És így tudtuk kiszabadítani Bucky-t.-meséli Pietro.

-Wow ez...ez elképesztő-mondom ledöbbenve.

-Igen az!-mosolyog Wanda.

-Szóval...ez a Hydra egy nagy köcsög!?-húzom össze a szemeim.

Mindenki elkezd nevetni.

-Egy nagyon nagy!-röhög Peter.

-Na,kezdjünk neki!-sóhajt Steve.

-A lényeg az,hogy idehívod apukádat,megmondod,hogy nagyon fontos és siessen. Beengedjük,ő pötyög valami Jarvis-on,amivel belép a Hydra szerverébe. Folytasd Póki.-

Póki? Az meg ki?

-Ekkor leveszünk mindent adatfájlt a gépükről. Elmegyünk a helyi bázisukhoz,rájuk törjük az ajtót és mennek a böribe-vigyorog Peter.

Peter-Pókember. Pókember-Peter. Mivan? Az lehetetlen. Azt elmondta volna nem? Vagyis...miért nem szólt róla. Különben is,Pókember sokkal idősebb. Peter meg az osztálytársam...mivan? Ezt most nem értem. De...

-Maya baj van?-riaszt fel gondolataimból Peter.

-Én...én ezt,dehát.

Igen,lesokkolódtam. Pár éve történt már egy ilyen eset,amikor Brad,a suli tahója azt mondta mindenkinek,hogy esténként a sarokra járok és eladom a testem.

Nyilvánvalóan nem volt igaz,soha életemben nem tennék ilyet,de Brad féltékeny volt,amiért Neddel mentem a sulibálba,nem vele.

Félreértés ne essék,nem voltunk együtt,csak Nedet mindenki elutasította és nagyon megsajnáltam.
Szerintem,ha megismernék,mindenki a barátja akarna lenni. Elképesztő ember.

Visszatérve Brad-re,az a 2 nap egyedüllét borzasztó volt. Senki nem beszélt velem,Ned pedig beteg volt. Akkor jött oda hozzám Peter és vigasztalt meg és kiderítette az igazságot. Az én hősöm,Pókember...?

-Wanda olvass az gondolataiban-mondja Tony.

Hirtelen bizsergő,csikis érzést éreztem a fejemben,aztán Wanda letette a kezét és elmúlt a hatása is.

-Öhm,ő csak meglepődött.

-Mitől?-kérdi Peter.

-Tőled...-mondja halkan Wanda

-Mivan?-néz idegesen Parker Wandára,majd odasétál hozzám.-Maya mi történt?

-Te...t-te vagy Pókember?-kérdem könnyes szemekkel,majd elkezdek hátrálni.-Miért nem mondtad el?

-Maya,azért nem mondtam el mert-mutat Tonyékra-ők megtiltották nekem-könnyesedett be a szeme neki is.

Odamentem hozzá és megöleltem.

-Sssh semmi baj...-csitítgatom.

-Nem haragszol?-kérdi.

-Dehogy.-suttogom.

Yours truly🦋 - Peter Parker ff.Where stories live. Discover now