Maya szemszöge
Ebédszünet van. Fogalmam sincs hova üljek,hisz Mj mellé nincs kedvem,Ned pedig Peterrel ül. Remek,mehetek megint a wc-be.
-Héj hova hova?-kérdezi Ashley.
-Én csak...nem tudok hova ülni,így gondoltam...-hajtom le a fejem.
-Na neem,gyere ülj velünk!-húz maga után Ashley,amivel nem ellenkezek,hanem megyek utána.
Csak hogy nem arra számítottam,hogy Peterékhez ülnek.-Gyere,ülj le!-mosolyog Ashley.
Ránézek Peterre,aki egy ravasz mosolyt húz elő,aminek nem tudok ellenállni,de szerintem ezt ő is tudja.
-Rendben!-mosolygok fenyegetően,majd leülök Peterrel szemben. Mindenki csendben hallgat és engem néz.
-Mivan,nem esztek?-kérdem
-Ja,dehogyis nem-nevet idegesen Ned.
Megforgatom a szememimet,majd elkezdek enni. Közben végig haragos pillantással bámulom Petert,akinek egyszer csak elege lesz a némaságból és megszólal.
-Khm és öhm milyen volt a kémia?
Milyen volt a kémia?? Ezt most komolyan kérdi? Majdnem miatta kaptam szaktanárit!
-Chhh most komolyan kérded?-mondom idegesen.
-Miért,nem mondtam rosszat!-mondja zavartan.
Erre felállok és gyors léptekbe elindulok kifele az ebédlőből. Peter utánam jön.
-Maya,Maya állj már meg!-kiálltja.
Egyszer csak elkap hátulról egy kéz és beránt a terembe. Peter idegesen néz rám.
-Peter engedj ki!-mondom mérgesen,majd elkezdem löködni.
-Nem Maya,előbb szépen megbeszéljük!
-Peter kérlek ne idegesíts!Engedj már ki-mondom majd hirtelen elesek a lábába. Egyre közelebb kerülünk egymáshoz,majd amikor meg akar csókolni,eltolom magamtól.
-Peter-suttogom karba tett kézzel.-miért mondtad azt...amit akkor mondtál...
-Nem úgy gondoltam...Azt hittem csak kinevettél amiért szeretlek és nem fogtam fel mit teszek. Meg amúgy is Mr Stark folyton kibo-mondja,majd hirtelen a szája elé emeli a kezét.
-Te azt mondtad Stark?-lépek felé egyre közelebb-hogy érted hogy Stark? Honnan ismered?
-Hát...én csak a Stark Industriesnél dolgozom és tudod párszor találkoztam már vele- mondja majd elvörösödik.
Elkezdek kuncogni.
-Szörnyen hazudsz Peter Parker-teszem a kezem a tarkójára- de biztos vagyok benne,hogy megvan rá az okod-mondom.
Elmosolyodik,de azzal a hihetlen mosolyával,aminek szintén nem tudok ellenállni. Nem is értem hogy csinálja ezt. Ekkor lassan közelebb,majd még közelebb hajolok hozzá és megcsókolom. De most nem akárhogy ez AZ a csók,amiről beszéltem régebben.
Megfogom,a homlokára helyezem az enyém,majd lágyan suttogok.
-Sosem akarlak elveszíteni!
-Sosem fogsz!
BINABASA MO ANG
Yours truly🦋 - Peter Parker ff.
FanfictionBEFEJEZETT! :゚゚・。・゚゚。 ゚。𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓭𝓮𝓪𝓭 𝓽𝓸 𝓶𝓮 ゚・。・ Előfordulhat: Káromkodás,helyesírási hibák 2020ban íródott, az első könyvem,tehát elnézni!